Rex Ryan vs. Norv Turner
Forum »  NFL video sektion
Hvad mener du om dette emne
22. oktober 2011 23:42 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
Der er egentlig ikke den store historie i det længere, men derfor er det nu meget sjovt alligevel!

Historien er den, at Rex Ryan bliver spurgt hvad der var sket, hvis han havde fået Chargers jobbet, som han var til samtale om, tilbage i 2007, hvortil han så svarer, at han havde haft et par superbowl-ringe, det var helt sikkert.

Norv Turner var selvfølgelig ikke helt tilfreds, men redder den meget godt.

Se det selv. Som sagt, ikke den store historie, men meget sjovt alligevel

http://www.nfl.com/videos/nfl-network-total-access/09000d5d8235050a/Turner-gets-last-laugh-in-battle-of-zingers 

23. oktober 2011 00:14 | Chargers-4-ever | Køge | San Diego Chargers
535 indlæg | 22 emner | 21255 pick point
Klasse af en mand man ikke forventer det fra :)

23. oktober 2011 12:55 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Jeg syns faktisk at Rex kommer pænt ud af det, ved at sige at han tager den på sin kappe og beklager.

Jeg syns generelt folk skal have lidt mere glimt i øjet, når de lave de der småting. Syns ikke Rex er decideret ondskabsfuld. Hvis de begge havde smilet imens de havde gjort det, havde det jo bare været god gaz, og vist klasse hos dem begge to....

23. oktober 2011 14:05 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
Det er jo en typisk Rex Ryan kommentar først, men han redder den flot til sidst.

Det sjoveste er dog Turners kommentar. Helt kold og så fyrer han sådan et comeback af, fantastisk! 

23. oktober 2011 15:05 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Det er det jeg mener....hvis de havde holdt det med glimt i øjet havde det ikke behøvet ende med en undskyldning.

23. oktober 2011 16:27 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
 Man skal bare lade vær med at tage Rex seriøst når han kommer med sådan udtagelser, han snakker så tit lort/joker i pressen når han får sådan nogen spørgsmål.... Bliver kun en "Big Deal" fordi Norv tager det seriøst....

23. oktober 2011 22:03 | Chargers-4-ever | Køge | San Diego Chargers
535 indlæg | 22 emner | 21255 pick point
Åbentbart er der bare nogen kampe man ikke må vinde for dommerne.... Den ene kendelse efter den anden.

23. oktober 2011 22:25 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
Hold kæft en skandale kamp!

Jeg vidste ikke at man opererede med hjemmebane dommere i NFL. Troede kun det var i soccer man gjorde det. Og dernæst. Hvad sker der for Rivers? Og det 2 minute drill? Chargers og Rivers er overvurderet big time jo! Rivers har efterhånden kastet dobbelt så mange ints som TDs. Og Bolts Defence får Sanchez til at ligne Dan Marino! Chargers kommer ikke i PO når de smider sådanne sejre væk. 0 F0cking 0 points i 2. Halveg. Det er så pinligt og jeg håber Chargers går 12-4 så vi kan drafte Andrew Luck! Også trade Rivers for en halvspist ostemad, også supplerer vi også med Crayton!!!! Tror faktisk ikke at der er nogen som tager i mod traden

PINLIGT Chargers! PINLIGT!

23. oktober 2011 22:43 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point

23. oktober 2011 22:44 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
Så skulle du prøve at være Titans fan.. Vi har 15-16 forsvarsspillere der ikke kan takle, en returner der endnu ikke har returneret et kick endnu og en offensiv linje der kun spille med tackles, resten af linjen mangler...

I øvrigt tror jeg ikke du har chancen for at drafte Luck, hvis I går 12-4 ;)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode