NFL Gamepass 2011
Forum »  NFL video sektion
Hvad mener du om dette emne

15. september 2011 00:35 | Bebebebe | Odense M | New York Giants
2 indlæg | 1 emner | 0 pick point
 Jeg har netop købt  NFL Gamepass HD. Dette gjorde jeg fordi jeg havde samme produkt for 2 år siden og jeg husker HD kvaliteten, det var skarpt, og ekstremt tydeligt ned til mindste detalje.

I år er jeg dybt skuffet over kvaliteten, jeg ved simpelthen ikke hvad der er galt. Jeg streamer med 3000mbps som er det højeste og jeg har en 20mbit forbindelse.

Jeg har lige taget kontakt til supporten, men jeg vil samtidig høre om der er andre som har købt NFL Gamepass og har samme problem.

På forhånd tak

Mvh Mikkel

15. september 2011 09:15 | magnusjosias | København N | Jacksonville Jaguars
125 indlæg | 12 emner | 0 pick point

Jeg har kørt med gamepass de seneste 2 år og har også købt i år. Jeg har erfaret, at det kræver en ret hurtig (hurtigere end nfl.com anbefaler) forbindelse, før man får en smooth kamp...
Jeg har selv 8mps derhjemme - det kører semi godt på min computer, men helt perfekt på min ipad.

15. september 2011 11:13 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
Jeg havde det sidste år med den ringeste forbindelse known to man.

15. september 2011 11:15 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
Og det spillede på næst højeste Kvalitet.

15. september 2011 12:09 | Bebebebe | Odense M | New York Giants
2 indlæg | 1 emner | 0 pick point
 Det er det som er det mystiske, jeg køre på den højeste quality muligt, og kvaliteten er lidt sløret, minder slet ikke om den skarpe HD som vi kender den

15. september 2011 13:01 | Pingouin | Brabrand | New England Patriots
383 indlæg | 23 emner | 15970 pick point
Har du haft skiftet skærm, computer eller blot grafikkort siden dengang? Kan være mange små detaljer der kan spille ind jo

15. september 2011 13:03 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
Ahh, 3000 MBPS? Lige hurtigt nok :D Den højeste er 3000 KBPS..

Giver dig ret. Dengang jeg prøvede det første gang mener jeg også jeg kan huske man kunne 5000 KBPS. Men efter populariteten steg mht. GamePass, så har de vel været nødsaget til at sænke det..

15. september 2011 19:46 | bangsunei | Roskilde | Chicago Bears
306 indlæg | 10 emner | 0 pick point
opdater dine drivers, det kan gøres gratis ved hjælp af programmet slim drivers: http://www.driverupdate.net/ Den vigtigste er nok grafik kortet som du også kan gøre manuelt, men jeg anbefaler at opdatere dem alle, og det gøres bedst ved hjælp af slim drivers, fantastisk profram!

15. september 2011 21:08 | Chargers-4-ever | Køge | San Diego Chargers
535 indlæg | 22 emner | 21255 pick point
@ bangsunei : Skal man downloade programmet først. Også opdaterer i programmet, når man har downloadet ?

16. september 2011 07:42 | bangsunei | Roskilde | Chicago Bears
306 indlæg | 10 emner | 0 pick point
- Chargers4ever du downloader programmet, køre en scan og så kan du bare vælge driverne, og så downloade dem, du kommer aldrig ud af sevle programmet før selve installationene, fantastisk program, jeg anbefaler alle det!

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode