|
3. februar 2011 14:36 | nicolajs | Brøndby | Green Bay Packers
15 indlæg | 3 emner | 0 pick point
|
|
Hvis man nu skal starte søndagen med en god football eller NFL film, hvad er så¨jeres bud på den bedste ?
|
|
3. februar 2011 15:44 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Remember The Titans er fantastisk, synes jeg. Dernæst følger The Express og Friday Night Lights.
Så der har du min top 3, og de har alle min klare anbefaling!
|
|
3. februar 2011 15:44 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Any given sunday! Uden tvivl. ..Og hvis man vælger en anden, skal man som minimum se Pachinos tale til hans hold.
|
|
3. februar 2011 20:42 | SalmonDaddy31 | Vorbasse | Seattle Seahawks
83 indlæg | 8 emner | 0 pick point
|
|
Jeg synes at Friday Night Lights er den bedste film. Som de i øvrigt viser i aften.
|
|
3. februar 2011 23:05 | Kastearm | Roskilde | San Diego Chargers
372 indlæg | 35 emner | 0 pick point
|
|
Facing the Giants er nok min ynglings
(nooot)
Den stinker langt væk af dårlig flm
|
|
3. februar 2011 23:58 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
|
|
Kan ikke nævne en "bedste", men de andre har nævnt nogle super titler, så jeg kan lige bidrage med den her:
Gridiron Gang
Med The Rock og Xzibit, det er ikke en "NFL" film, mere en football-film..
Hov der er også The Blind Side, også rimelig nice (baseret på Michael Ohers liv, LT Baltimore Ravens)
Men Remember the Titans er nu noget særligt, måske fordi Denzel Washington spiller helt fantastisk..
|
|
4. februar 2011 00:41 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
@Kastearm er det ikke den der kristne propaganda film? :P
|
|
4. februar 2011 04:36 | Kastearm | Roskilde | San Diego Chargers
372 indlæg | 35 emner | 0 pick point
|
|
T-rade: Jo haha. virkelig ringe film.
Her kommer en lille filmanmeldense:
Meget urealistisk. Den handler om en coach som har en enkel spiller på holdet der kan spillet fodbold. Han skifter så til rivalerne. Hans bil virker ikke. han kan ikke få børn pga han sædkvalitet er lort. han har et lorte hold og han er ved at blive fyret pga han taber alle sine kampe.
Han begynder så at bede til gud, pludselig får han en ny bil forærret, hans kone bliver gravid og hans lorte hold begynder at vinde. De kommer så i state championship og får smæk i første halveg. Kommer totalt igen i 2. halvleg. Deres stjerne kicker bliver ramt på benet og brækker kravebenet. og deres backupkicker kommer så ind. Han bliver sat til at skyde et 51 yards field goal selvom hans længste til træning er 39 yards. Altså en stigning på 12 yards. Da han så laver sparket glider han, men den går alligevel ind. Igen meget urealistisk. der optræder kun en sort i filmen. Og når man tænker på at det er en sport hvor sorte er meget dominerende, er dette meget mærkeligt. Jeg vil nærmest kalde filmen racistisk og blasfemisk
|
|
4. februar 2011 10:10 | Mads Jensen | Aalborg | Dallas Cowboys
133 indlæg | 10 emner | 25460 pick point
|
|
Min favorit for tiden er "We are Marshall" - som også er baseret på en virkelig begivenhed hvor Marshall University mistede 37 football spillere i et flystyrt tilbage i 1970.
Men alternativt er Remember the Titans og The Blind Side også gode bud!
|
|
4. februar 2011 13:02 | TexansDude | Hvidovre | Houston Texans
19 indlæg | 0 emner | 23160 pick point
|
|
Kan slet ikke forstå hvorfor der ikke er nogle der nævner The Longest Yard!? Det er da en fantastisk film :D - Bevares det fodboldfaglige er ikke på det højeste, men der er nogle ganske fede scener
|
|
Du følger ingen debatemner.
|