|
29. november 2010 12:50 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
Anybody know what the fuck happened. Så det mens jeg sad og så Ravens - bucs, så ved ikke hvorfor de gik amok på hindanden, har det været nogen imellem de to før eller var det bare " in The heat of the moment"
http://www.youtube.com/watch?v=0DR1nSTKzD8&feature=related Helt klart årets bedste fight, ligefør det var bedre end Abraham vs froch.
|
|
29. november 2010 13:37 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Det ville ikke undre mig, hvis Finnegan har sagt en masse lort undervejs til Johnson, så laver Johnson det blok i hovedet på Finnegan, som senere gengælder med et blok i struben, men det ahr du jo set :)
|
|
29. november 2010 14:20 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Jeg sad og fulgte kampen, og især Johnson-Finnegan duellen igennem hele kampen.
De to have op til flere situationer som kunne være endt i slagsmål, men det gjorde de så ikke. De gav den begge to lige en ekstra tand, når de stod overfor hinanden. Jeg tror Finnegan gerne ville revanchere sig fra de sidste par opgør, hvor Johnson har drevet rundt med ham. Det lykkedes da også, hvis man lige ser bort fra første angrebsserie fra Texans.
Det er ikke noget nyt at Finnegan har været oppe at "skændes" under en kamp, og af en eller anden grund er det altid med større spillere, eller tæt på modstanderens bænk...
|
|
29. november 2010 17:07 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Man kunne godt forestille sig at Finnegan brugte hele kampen på at komme ind under huden på den ellers rolige Johnson. Da det så skete, fik punken tæsk :)
Roethlisberger - DOWN Finnegan - DOWN Vick - (Hopefully) coming soon
:D
|
|
29. november 2010 18:37 | HB-Jeppe | Slagelse | Atlanta Falcons
18 indlæg | 0 emner | 0 pick point
|
|
Dette indlæg overholdte ikke de gældende regler og er blevet slettet af administrator.
|
|
29. november 2010 19:22 | stevie | Hjørring | Green Bay Packers
239 indlæg | 8 emner | 27120 pick point
|
|
Finnegan er bare provokerende, som sagt er det ikke første gang han er i konflikt med andre. Selv om han ikke er fra Jersey, ligner han sådan en rigtig næsvis punk fra Jersey Shore der kunne ha' godt af at blive sat på plads.!
HB-Jeppe: flot intelligent kommentar!
|
|
29. november 2010 19:48 | Chargers-4-ever | Køge | San Diego Chargers
535 indlæg | 22 emner | 21255 pick point
|
|
Glæder mig til week 15, det bliver kontroversielt! :D Som andre også andre skriver kunne det godt virke som om, at Finnegan har provokeret i en sådan grad, at Johnson til sidst tændte af..
|
|
29. november 2010 19:54 | magnusjosias | København N | Jacksonville Jaguars
125 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
AJ hoppede lige et par hak op på min popularitets liste! Damn hvor har Finnegan bare fortjent en røvfuld længe!
|
|
29. november 2010 20:08 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Det er også nu blevet rapporteret at han sagde til Texans' sidelinje inden spillet: "Watch this", hvilket antyder det var hans intention at få ham så meget op at køre..
|
|
29. november 2010 20:26 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Jeg forstår ikke jeres kommentarer imod Finnegan. Fair nok i ikke kan lide ham, men er det imod reglerne at være god til trash talking? Nej, vel. Han bruger bare så mange facetter i spillet som muligt, og det må modstanderen jo bare vænne sig til. Han hans modstander ikke klare det psykiske pres som Finnegan åbenbart skaber, så er det jo en fordel for Finnegan - helt efter reglerne!
Ja, Finnegan er aggresiv. Men hey det er James Harrison og Hines Ward - sorry Steelers fans, men det var lige de to som sprang mig i øjenene -, men dem hører man aldrig om vel.
Revis Island er vel det samme, bare en anden type for trash-talkin, ligesom OchoCincos er det..
|
|
Du følger ingen debatemner.
|