Position for mig
Forum »  NFL for newbies
Hvad mener du om dette emne
10. november 2009 20:32 | SImon - Cowboys | Tønder | Dallas Cowboys
32 indlæg | 2 emner | 0 pick point
Hej
Vi er begyndt at spille lidt for sjov, og vil muligvis starte rigtigt.
Derfor spørger jeg om hvilken position jeg kan spille og hvilken klub jeg skal spille for.
Jeg bor i Tønder, som ligger i syd-vestjylland, nær grænsen til Tyskland. Jeg er 15 år gammel, men ikke særlig stor. Jeg vejer 52 kg og er ca. 170 høj. Jeg har rimelig god til at gribe, pga. jeg har spillet håndbold i lang tid. Jeg er ikke super hurtig, men har en god accelaration. Jeg var ret god til fodskifte og hurtige vendinger i håndbold, ved ikke om det kan bruges her.

Simon

10. november 2009 22:23 | curlingkasper | Esbjerg V | Indianapolis Colts
32 indlæg | 8 emner | 2545 pick point

Jeg vil sige at pga. din kropsbygning, højde og hurtighed ville du nok være QB eller  recieving TE(stav).

Ærgerlig du ikke er lidt højere, så kunne du godt være Reciever eller CB.

10. november 2009 22:51 | brees9 | Horsens | Baltimore Ravens
158 indlæg | 14 emner | 0 pick point
jeg uenig jeg syntes ikk  han kan spille QB fysisk set da QB ofte er højre en WR og CB da en QB skal kunne se over sine OL hvis jeg skulle vælge ville jeg sige at du ikk er hurtig eller tung kunne du sagtens været en HB men jeg mener du sagtens kan spille CB, WR eller måske FS

11. november 2009 00:50 | Bearsforever | Ribe | Chicago Bears
421 indlæg | 6 emner | 0 pick point
Tror også du skal satse på at blive Cb safety eller wr, det er også der man kan lave de største spil:D.

11. november 2009 15:22 | Kastearm | Roskilde | San Diego Chargers
369 indlæg | 34 emner | 0 pick point
Hvordan kan du nogensinde sige TE? 52kg? Jeg ville klart foreslå WR, men tag lidt på ellers kan du godt få et par store hits uden på nogen måde at tage i mod det.

11. november 2009 15:31 | Bearsforever | Ribe | Chicago Bears
421 indlæg | 6 emner | 0 pick point

husk nu på han kun er 15. Der er de altså ikke særligt store alle spillerne specielt i danmark.

11. november 2009 15:42 | Kastearm | Roskilde | San Diego Chargers
jeg spiller selv u16 i roskilde kings, og alle der er over 14 vejer mere end 52 kg. jeg er selv 15, og jeg er rigtig hurtig er 172cm og vejer 64

11. november 2009 16:21 | Momentum | Gentofte | Indianapolis Colts
163 indlæg | 56 emner | 0 pick point
Er selv 15 år, 178 cm & 58 kilo..

Nu går jeg ikke til Amerikansk Fodbold, men spiller da med venner sommetider og jeg foretrækker helt sikkert at spille WR.

Prøv at lukke øjnene, kast en Football op i luften og grib den. Det er en god WR-øvelse som er meget svær at udføre.. Larry Fitzgerald gjorde det også som barn. Levysohn fik den i fjæset da han forsøgte for åben skærm xD :D

11. november 2009 19:20 | Kastearm | Roskilde | San Diego Chargers
PS jeg spillede WR, sidste år og QB i år.

11. november 2009 19:35 | Frederico11 | Haderslev | Dallas Cowboys
439 indlæg | 18 emner | 875 pick point
Jamen, hvorhenne kan han spille...

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode