Nyhedssites/blogs i følger?
Forum »  NFL for newbies
Hvad mener du om dette emne

16. november 2011 12:57 | DonDiego | Viby J | Baltimore Ravens
2 indlæg | 1 emner | 0 pick point
 Hej

Hvilke sites bruger i til at få generel infomation omkring nfl? - Altså udover her selvfølgelig :-)

Nogen blogs der er værd at følge? Det må også gerne være med henblik på betting da jeg hygger mig lidt med nogle småbets når jeg ser kampene.

På forhånd tak fra en nfl rookie.

/DonDiego

16. november 2011 13:02 | fantasysport.dk | Lyngby | Tampa Bay Buccaneers
19 indlæg | 6 emner | 27895 pick point
www.walterfootball.com er både sjov og informativ!

16. november 2011 13:18 | StefanVestergaard | Dronninglund | New Orleans Saints
55 indlæg | 9 emner | 25660 pick point
www.NFL.com/video 
Mange sjove/gode klip, eller er der også de blogs, der er på NFL.com

16. november 2011 13:34 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Som fantasysport.dk siger, så er Walterfootball.com bestemt værd at følge for en lidt anderledes tilgang til NFL. Er du en der nem føler sig trådt på hvis en kritiserer dit hold, så er det dog ikke siden du skal begive dig ind på :-)

Derudover så er Walter (som er manden bag siden) altid åben for at svare på mails foreslag etc, og jeg efterhånden haft mange gode samtaler med ham, dog mest på facebook. 

Men som sagt, så kan siden bestemt anbefales (også betting da han også spiller på kampene). Ellers så kan jeg også anbefale dig at blive ESPN Insider. Er enorm meget bonus info når man er det, samt nogle sjove blogs ind imellem :-)

16. november 2011 13:37 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Footballsfuture.com ..

Tror vidst det er verdensstørste football forum med over 40000 brugere.. men er ik sikker

16. november 2011 16:45 | NewOrleansSaints.dk | Espergærde | New Orleans Saints
6 indlæg | 1 emner | 17785 pick point
 Min vigtigste NFL kilde er efterhånden blevet twitter, hvor alle feeds er samlet inkl. nyt fra spillerne selv. Få en twitter profil og følg dit hold... en helt klar anbefaling.

Følg fx. @official_saints og @NOSdk ;-)

#Whodat

www.twitter.com 

16. november 2011 19:26 | jgod654 | København S | Denver Broncos
15 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Alle broncos fans bør holde øje med www.iaofm.com

17. november 2011 14:46 | DonDiego | Viby J | Baltimore Ravens
2 indlæg | 1 emner | 0 pick point
 Hey tak for forslagene! 

Har faktisk været forbi waltersfootball før, kan godt lide den uhøjtidelige måde han skriver på og de svinere der følger med, hehe. 

Det der footballsfuture ser lovende ud, det vil jeg lige tjekke lidt nærmere ud!

espn og nfl er desværre ikke muligt for mig i øjeblikket, min arbejdsgiver blokerer sites med video og tv kanaler der streamer + meget andet. Super pain, men da jeg arbejder på et skib kan jeg ikke lige få internet fra andre steder før om 5 uger... 

20. november 2011 12:41 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
profootballtalk.com er også en meget god side hvor de er hurtigt ude med nyhederne. :)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode