Game-Pass ikke live!
Forum »  NFL for newbies
Hvad mener du om dette emne

23. september 2011 09:31 | Peterson | Holbæk | Minnesota Vikings
9 indlæg | 3 emner | 5475 pick point
Er der nogen der ved om man med game-pass kan se kampe ikk live, eks dagen efter hvis man for set dem om natten uden man finder ud af resultat ? 

23. september 2011 09:52 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
 Jeg har aldrig selv haft Game Pass, men jeg er næsten 99,9% sikker på, at jeg har læst på gamepass hjemmesiden, at du kan se alle tidligere kampe.. Så hvis dit hold spiller sunday night, så ja, så kan du se genudsendelsen dagen efter - når du har lyst..

Men igen, har aldrig haft game pass, så indtil andre svarer i denne tråd skal du ikke tage det for gode varer.. 

23. september 2011 09:54 | thomashors | Lejre | Green Bay Packers
232 indlæg | 21 emner | 23800 pick point
LasStyle har ganske ret. Du vælger sæson og uge, og så kommer hele rækken frem.

23. september 2011 09:57 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
475 indlæg | 69 emner | 22975 pick point
Med Game Pass kan du se kampene live, forskudt og der efter. Du har yderligere mulighed for at se de tidligere uger og pt 2 år tilbage. Så mulighederne er næsten ubegrænsede. Vær opmærksom om du køber pakken med alle hold eller om du køber kun med et hold.
Og så blev jeg lige slået på målstregen med et svar

23. september 2011 09:57 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
 Ja okay, det står game pass hjemmesidens forside.. JA du har mulighed for at se alle tidligere kampe i 2011, 10 og 09.. 

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode