Ny sport
Forum »  NFL for newbies
Hvad mener du om dette emne

11. januar 2011 16:03 | Pejt | Kalundborg | Chicago Bears
3 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Hej allesammen. :-)

I lang tid har jeg været en stor fan af fodbold, og selvom sporten stadivæk er i mit hjerte, er jeg langsomt begyndt af miste min interesse for den. Længe har jeg haft lyst til at se noget mere football og lære noget mere om sporten, så nu skulle det altså være.

Jeg går ud fra af den bedste måde af blive klogere på sporten er at se noget mere af den i TV'et, og det er sådan set også det jeg har tænkt mig at gøre. Men har i andre forslag, eller råd?

11. januar 2011 16:07 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point

Vi har i en tideligere tråd skulle skrive noget om holdene og spillerne for en anden ny som dig. læs her:
http://www.firstdown.dk/debat/forum/5/nfl-for-newbies/2413/forskellige-positioner.aspx

Velkommen

11. januar 2011 16:18 | Pejt | Kalundborg | Chicago Bears
Tak for det.

11. januar 2011 16:59 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Foresten så skal du også lige vide at amerikansk fodbold er meget federe og mere uforudsigelig end det vi her på siden kalder soccer (;

Men nu vil jeg heller ik sige mere da Bears fans ikke fortjener den slags service :D !

11. januar 2011 17:02 | Carsten Petersen | København S | New England Patriots
157 indlæg | 12 emner | 23580 pick point
Og her er en del bregreber beskrevet inden for sporten :)

http://www.firstdown.dk/ordbog/

11. januar 2011 18:21 | Pejt | Kalundborg | Chicago Bears
Tak for linket Carsten, det kan bruges.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode