|
9. januar 2011 01:34 | The Unknown | Gørløse | Baltimore Ravens
112 indlæg | 25 emner | 10995 pick point
|
|
Jeg har forholdsvis godt styr på NFL osv. men der er stadig et par ting der ikke sidder fast, er der nogen steder hvor regler og begreber er beskrevet på god vis og nogen der gider linke til det? Har læst wikipedia men det er trods alt ikke godt nok. Helst på Dansk men engelsk kan godt gå hvis det er meget godt beskrevet. Hvis der er nogen ting der er mange der misforstår som i syntes jeg lige skal vide så må i meget gerne skrive.
|
|
9. januar 2011 01:38 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
Altså du kan jo tage testen her på siden, som Martin Christensen har lavet. Der er en test som omhandler NFL begreber, der er en for begynder og en for øvede ;)
|
|
9. januar 2011 02:00 | The Unknown | Gørløse | Baltimore Ravens
112 indlæg | 25 emner | 10995 pick point
|
|
ja, men vil da også gerne læse mig til det? :D
Forresten, hvordan kan det være at Seahawks-Saints blev fløjtet af næsten 30 sek før tid? O.O og hvad er det der spark hvor de sparker ned i jorden for noget, og hvad gør det godt for? :P
|
|
9. januar 2011 02:08 | Viken | Aalborg | Washington Redskins
127 indlæg | 10 emner | 23465 pick point
|
|
Fordi at tiden bare kunne gå ned før Seahawks behøvede at snappe bolden.
Og de lavede det spark, fordi at hvis de sparker bolden 10 yards frem og får fat i bolden, så har de bolden derfra og har tid til at køre et drive:)
|
|
9. januar 2011 02:28 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Sparket kaldes onside-kick, og er god damn svært !! prøv det i haven når sneen forsvinder!
God arbejds lyst med at læse reglerne.. hvis du er heldig er du færdig om et par timer :D!
|
|
Du følger ingen debatemner.
|