|
30. december 2010 22:03 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
Hej :) Jeg har nu fulgt football i et par år og begyndt at bruge nfl.com meget, og har netop vundet denne fantastiske side! :D Men jo mere man surfer på NFL.com jo mere falder man over fantasy football, og det virker til at fylde meget hos mange på NFL.com og også i danmark fylder det lidt! :) Men jeg forstår det sgu ikke rigtigt.. er der nogen der kan forklare mig det? Er med så langt at man skal drafte spillere til sit hold, men hvordan fungerer det, og hvad er klogest at drafte i starten? Overvejer at starte nu her til playoff nemlig :)
|
|
30. december 2010 22:50 | dave | København Ø | San Diego Chargers
18 indlæg | 2 emner | 21185 pick point
|
|
Du bliver desværre nok nødt til at vente til næste sæson med at spille fantasy de vist alle stopper når regular season er forbi (det gør ESPN's som jeg spiller ihvertfald og mener også NFL.com's gør).
Det foregår sådan at du spiller mod dine venner i en privat liga - eller finder en liga med random folk. Du starter med at drafte dit hold før sæsonen går igang - draften foregår meget ligesom i virkeligheden hvor hvert hold skiftes til at vælge en spiller indtil alle rosters er fyldt op. Derefter spiller du hver uge heads up mod et af holdene fra din liga og den med flest points vinder kampen. Ligesom i NFL er der slutspil og til sidst finale.
Mht. til draft taktik findes der rigtig meget info på nettet, men generelt gælder det om at få fat i de stabile RB's som Foster, AP, Rice, Jones-Drew osv. Du skal selvfølgelig også ha en go QB, men der er bare så stor forskel på RB's at de er vigtigt at få fat i de goe.
|
|
30. december 2010 23:07 | Skinken | Charlottenlund | St. Louis Rams
728 indlæg | 1 emner | 10365 pick point
|
|
Der er playoff-fantasy stort set alle steder, ESPN har i hvert fald.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|