Gamepass??
Forum »  NFL for newbies
Hvad mener du om dette emne

19. december 2010 23:23 | Killovicz | København NV | New York Giants
7 indlæg | 2 emner | 0 pick point

Hi :)

Hvis jeg betaler for Gamepass, får jeg så muligheden for at vælge Giants-frendly kommentatorer eller er det bare standard kommentatorer for alle kampe?

På forhånd tak, Killovicz

19. december 2010 23:34 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
 Du kan vælge Broadcast, Giants eller modstander holdet under kommentatorene. Jeg hører altid Broadcast så ved ikke hvordan de to andre lyder.

19. december 2010 23:34 | thomashors | Lejre | Green Bay Packers
232 indlæg | 21 emner | 23800 pick point
Jeg har faktisk ikke prøvet at vælge, men du får muligheden. Om det er i alle kampe ved jeg ikke.
Og hvor meget de så synes godt om det specifikke hold skal jeg heller ikke kunne sige.
Som du kan se herunder, er der i Broncos - Raiders kampen lidt at vælge imellem...

19. december 2010 23:38 | sandum | Holte | Green Bay Packers
100 indlæg | 6 emner | 0 pick point
var faktisk ikke klar over man kunne vælge men regner så med at jeg har broadcaste og det synes jeg er bedst da det er nok at jeg sidder og skriger af modstanderen så er det meget rat at kommentatorerne er neutrale. (så kan man jo også skælde ud på dem) 

19. december 2010 23:40 | Skinken | Charlottenlund | St. Louis Rams
728 indlæg | 1 emner | 10365 pick point
Du får ikke noget ud af at vælge Giants' kommentatorer, da lyden 9/10 gange er enten foran eller bagud. Har endnu ikke set en Rams-kamp med lokale kommentatorer, da lyden hver gang er skidt - det samme gør sig gældende i Raiders-Broncos hvor kommentatorerne er 3-4 sekunder bagud

19. december 2010 23:46 | Killovicz | København NV | New York Giants
7 indlæg | 2 emner | 0 pick point

Million tak, jeg får mig Gamepass med det samme :)

Viste ikke at man kunne få gamepass, fik det at vide for 10 min siden..

Tusind tak en gang til, det bliver så fedt at slippe af med de amatør fra TV2 og ikk mindst at får lov til at se all Giants kampe :D

Tak Tak Tak :D :D :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis lyden er bagud, er der så ikk muligt at indstille den så den passer?

På forhånd tak, killovicz

19. december 2010 23:49 | Laksefar42 | Hasle | Seattle Seahawks
49 indlæg | 0 emner | 0 pick point
Det er ikke alle kampe som man kan vælge radio-kommentatorer på. Men har i næsten alle Seahawks kampe fået muligheden.
Problemet ligger i at lyden og billedet ikke altid er synkroniseret (det er den heldigvis næsten altid i Seahawks kampene), men jeg synes ikke det er et problem hvis synkroniseringsforskellen er på 1 sekund.
Det er bare meget lækkert at høre kampene med spænende kommentatorer, i stedet for de super kedelige tv-kommentatorer. Især at kunne høre Eagles kommentatoren, da DeSean tog puntet til touchdown, gik han helt amok :) .

19. december 2010 23:59 | Skinken | Charlottenlund | St. Louis Rams
728 indlæg | 1 emner | 10365 pick point
Laksefar: Hvad sagde Seahawks-kommentatorerne til Hasselbecks fumble i endzone, var de helt oppe og køre også? :P

20. december 2010 00:01 | thomashors | Lejre | Green Bay Packers
232 indlæg | 21 emner | 23800 pick point
Kommentatorer eller ej - GamePass er bare for godt !
Jeg sidder og ser Jets-Steelers, Falcons-Seahawks og Raiders-Broncos på samme tid, og skifter lyden imellem dem, afhængig af om der er reklamer eller ej.
Og når der er reklamer på dem alle tre, tjekker jeg lige FD.
Fed søndag aften

20. december 2010 00:27 | Laksefar42 | Hasle | Seattle Seahawks
49 indlæg | 0 emner | 0 pick point
@ Skinken:
Når noget så åndsvagt sker, så tror jeg ikke at kommentatoren er så glad :P

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode