|
3. marts 2010 14:43 | KalleColts | Højbjerg | Indianapolis Colts
2 indlæg | 1 emner | 1280 pick point
|
|
Hej, er ny på siden og hedder Kasper. Jeg så min første NFL kamp, sidste år da Colts og Jaguars spillede. Colts vandt 14-12. Lige siden har jeg holdt med Colts. Siden da har jeg syntes at NFL var mega fedt, men som i nok kan regner ud kender jeg ikke særlig mange spillere, så derfor håber jeg i vil hjælpe mig. Det ville være en kæmpe hjælp hvis i vil skrive jeres top 3 Quarterbacks, Runningbacks, Wide Receiveres, Tight End, Center, Guard, Tackle, Cornerbacks, Linerbacks, Safetys, Defensive Tackles, Defensive Ends, Kicker, Punter, Kick Returner og Punt Returner. Altså faktisk alle positioner...
Hvis i ikke gider at skriver det hele, må det gerne bare være top 3 Quarterbacks, Runningbacks og Wide Receiveres.
På forhånd tak...
|
|
3. marts 2010 15:50 | RagaZ | København K | Arizona Cardinals
100 indlæg | 23 emner | 0 pick point
|
|
Det kommer jo an på hvilken holdning man har ;) Men okay:
Top 3 QB: Drew Brees, Peyton Manning, Aaron Rodgers/Philip Rivers Top 3 RB: Chris Johnson, Steven Jackson, Ray Rice Top 3 WR: Larry Fitzgerald, Andre Johnson, Steve Smith(CAR) Top 3 TE: Antonio Gates, Vernon Davis, Dallas Clark Top 3 C: Jeff Saturday, Nick Mangold, Ryan Kalil Top 3 T: Ryan Clady, Joe Thomas, D`Brickshaw Ferguson Top 3: G: Steve Hutchinson, Jahri Evans, Alan Faneca
Top 3 DE: Dwight Freeney, Jared Allen, Trent Cole Top 3 DT: Darnell Dockett, Haloti Ngata, Kevin Williams Top 3 OLB: Elvis Dumervil, Brian Cushing, DeMarcus Ware Top 3 ILB: Pat Willis, Jon Beason, Ray Lewis Top 3 CB: Darrelle Revis, Dominique Rodgers-Cromartie, Nnamdi Asoumgha Top 3 FS: Antrell Rolle, Ed Reed, Darren Sharper Top 3 SS: Adrian Wilson, Brian Dawkins, Yeremiah Bell
Top 3 P: Shane Lechler, Andy Lee, Ben Graham Top 3 KR: Joshua Cribbs, Johnny Knox, DeSean Jackson Top 3 K: Rob Bironas Top 3 ST: Kassim Osgood Top 3 LS: Jon Condo
Håber det hjalp lidt.
|
|
3. marts 2010 15:57 | Magnus Børlum Dam | Odense M | San Diego Chargers
189 indlæg | 11 emner | 0 pick point
|
|
Spillerne lærer du at kende hen af vejen. Der er fx stadig mange spillere jeg ikke kender, selvom jeg har fulgt NFL siden 2007 sæsonen. Læs i stedet Claus Elmings "Bogen om NFL". Så får du viden om både historie, taktik og de basale aspekter ved NFL og selve spillet.
|
|
4. marts 2010 00:02 | Nicnac | Kværndrup | Tennessee Titans
34 indlæg | 3 emner | 0 pick point
|
|
Madden 10 er også en god måde at få spillerne ind i hovedet.
|
|
4. marts 2010 00:49 | MJD_Beast | Herlev | Jacksonville Jaguars
124 indlæg | 38 emner | 0 pick point
|
|
Enig. Køb Madden 10 og så lære man straks holdene at kende.
Bogen om NFL er også et godt tip, men det er jo mere omkring hvordan du lærer reglerne.
|
|
5. marts 2010 20:43 | KalleColts | Højbjerg | Indianapolis Colts
2 indlæg | 1 emner | 1280 pick point
|
|
Tak for alle jeres gode råd
|
|
5. marts 2010 21:20 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Hm antrel Rolle er måske den 4-5 bedste FS :D men det okay at skrive det når man er fan af cardinals..
FS: 1.Darren Sharper, 2. Ed Reed, 3. Nick Collins, 4. Atogwe
|
|
5. marts 2010 21:58 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Palmedrengen skrev: Hm antrel Rolle er måske den 4-5 bedste FS :D men det okay at skrive det når man er fan af cardinals..
Rolle > Atogwe
|
|
5. marts 2010 22:08 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
T-rade skrev: Palmedrengen skrev: Hm antrel Rolle er måske den 4-5 bedste FS :D men det okay at skrive det når man er fan af cardinals..
Rolle > Atogwe siger du at Rolle er bedre en Atogwe?? Woooot? Antrel Rollw er jo ik gud.. tror faktisk jeg vil sige at Dawkins, Rhodes, Bethea er bedre en rolle ! :D
|
|
6. marts 2010 02:51 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Palmedrengen skrev: T-rade skrev: Palmedrengen skrev: Hm antrel Rolle er måske den 4-5 bedste FS :D men det okay at skrive det når man er fan af cardinals..
Rolle > Atogwe siger du at Rolle er bedre en Atogwe?? Woooot? Antrel Rollw er jo ik gud.. tror faktisk jeg vil sige at Dawkins, Rhodes, Bethea er bedre en rolle ! :D Dit argument indebærer, at jeg har postuleret, at Rolle er end form for overmenneske, hvilket jeg kun har, hvis du påstår, at Atogwe er en helt almindelig person... Personligt så jeg selv hellere Rolle i en Eagles jersey end atogwe, og den holdning ved jeg, at mange andre eagles fans deler.
Dertil modsiger du dig selv, du siger Rolle er top 5 FS, men nævner så 7, som du vil kalde bedre...
|
|
Du følger ingen debatemner.
|