Årets vindere!
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne

6. februar 2012 23:50 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
Stort tillykke til alle vinderne i vores konkurrencer - specielt i picks har der i år være rigtig close race om de øverste pladser. Kun 1.500 point skiller nummer 1 fra nummer 100, og med kun 70 point måtte Strandbygaard se sig så slået af årets vinder shouka, som fik samlet hele 28.165 point sammen :) 

Vindere i picks:

Bedst over hele sæsonen: shouka fra København Ø
Præmie: 3.448 kr.

Bedst over 5 uger: LHP fra Vejle
Præmie: 1.724 kr.

Bedst i Postseason: MortenNF fra Glostrup
Præmie: 1.725 kr.

Vinder i OddsXpert:

Med 2 kuponer på næsten 40.000 og en samlet score på 80.000, har Pumba fra Næstved scoret næsten dobbelt så mange Credits som nummer 2, og indtager dermed førstepladsen helt suverænt.
Præmie: 2.500 kr.

Jeg vil på vegne af mig selv og hele crewet gerne takke jer alle sammen for denne sæson sæson, og vi regner selvfølgelig med at i også næste år har lyst til at kæmpe med i vores konkurrencer.

Info til vinderne:
Vil i ikke sende mig en besked her på siden med jeres kontonummer, så vil jeg sørge for jeres gevinster bliver overført hurtigst muligt.

Mvh
Kimm - og Firstdown Crew

Dette emne er blevet låst af administrator, og det er derfor ikke muligt at poste mere i dette emne.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode