|
18. januar 2012 18:47 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Fandeme lavt at man som en del af Crewet låser en tråd fordi der er nogen der er uenige med en på et debat forum..
Kan godt være man synes der ikke kom noget ud af tråden, jeg brød ingen regler med stødende sprogbrug eller noget. Det skete bare da personen ikke var enig, men han var da hurtig nok til at skrive det sidste ord og derefter låse tråden..
Kæft hvor lavt..
For at sørge for emnet er passende til et debat forum og ikke bare et rageflip, så spørger jeg: Er det bare helt fint? Fordi man ikke deler samme synspunkt med et Crew medlem at han så bare låser tråden? Er det fordi det var spild af hans tid at diskutere det eller at han ikke gad længere, så kunne han da bare ikke deltage, eller hvad?
|
|
18. januar 2012 18:59 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Grunden jeg at JEG låste tråden var som jeg skrev. Der var ingen grund til at have tråden. Som jeg skrev, det kan være man var uenig i vores nominerede, men vi kan uanset hvad ikke ændre de nominerede. Jeg/vi havde forklaret vores nomineringer. Det var vel det som var hensigten til debattråden i starten (i hvert fald når man læste overskriften samt debatindlægget i tråden), og da vi havde svaret og ikke mere at diskutere der så har vi ret til at låse tråden, og det har vi gjort mange gange.
Folk som så synes det er direkte urimeligt og langt ude er velkommen til at smide mig en besked herinde, hvis der altså er så mange. Vores prioriteringer er blot at få debatter omkring NFL, draften etc frem på forsiden for at det er dét vi debatere. Ikke omkring en låst tråd hvor der blev slået spørgsmål omkring vores nomineringer som vi har svaret på. Hvis den tråd skulle være fortsat, så havde der blot været fordi man endnu flere gange kunne stille spørgsmålstegn til vores nominerede, og det var der ingen årsag til eftersom vi, og nu har jeg sagt det mange gange, havde forklaret os og valgt hvorfor vi havde nomineret den person som spørgsmålet blev stillet ved. Så kan man være uenig eller enig.
Og blot for at svare, så er intet at det jeg gør herinde på denne side noget omkring hvad jeg har lyst til, eller ikke lyst til. Firstdown begynder blot at tage hårdere hånd om hvordan forummet bliver brugt hvilket vi har set og nødsaget til for at formindske off-topic tråde som der var kommet alt for mange af. Samtidig har intet at gøre med at få det sidste ord når vi låser tråde. Det er trods alt os der er crew/admins og derfor er det også os der sådan set bestemmer hvad man må eller ikke må på denne side. Du brød ingen regler nej, men det var ikke fordi vi var uenig at tråden blev låst. Det var fordi der intet formål var med tråden eftersom, igen, at vi ikke blot kunne ændre vores nominerede. Der er også en grund til vores emner med de nominerede i første gang er låst.
|
|
18. januar 2012 19:18 | Chargers-4-ever | Køge | San Diego Chargers
535 indlæg | 22 emner | 21255 pick point
|
|
"Firstdown begynder blot at tage hårdere hånd om hvordan forummet bliver brugt...." Synes det er fedt nok, men forstår bare ikke at tosser som PatsDynasty og conrad stadig har en bruger herinde så :-).
|
|
18. januar 2012 19:21 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
|
|
Der var det formål med tråden at jeg ikke mente dit svar var tilfredsstillende. Derudover var det ikke bare et spørgsmål til dig, så ville jeg have sent en PM, men mere for at høre de andre brugeres meninger, men nåede lige et par meninger inden der kom lidt diktatur ind over det hele..
|
|
18. januar 2012 19:34 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
|
|
18. januar 2012 20:23 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Chargers-4-ever: Vi sletter yderst sjældent brugere, men jeg kan bekræfte at der har været samtaler, og eventuel ban i brug omkring de nævnte personer. Så det forsøger vi nu at fikse den vej.
Jermely: Det fint nok du ikke finder det tilfredsstillende. Men det er desværre sådan crewet havde vurderet sagen. Jeg talte også på vegne af FD, og så vidt afstemningen var i gang var det ikke muligt at ændre de nominerende. Derfor var der ikke rigtigt nogen årsag til tråden og derfor blev den låst. Ligesom mange andre tråde som ingen mening har. Det sådan vi gør her på FD. Kan man ikke lide det, så må man finde en anden side at boltre sig på.
Desuden havde tråden været aktiv i to dage inden den blev låst. Havde folk haft så mange meninger om den, så var der formentlig allerede kommet nogen, ligesom der så havde været mere debat over den. Dét kom der ikke. Desuden så vil vi ikke have at folk udtaler hvem de har stemt på, for det vil hvis mange begynder på det, ødelægge noget af den spænding som kommer når vi offentliggører vinderne i vores indlæg selve Super Bowl dag hvor vinderne af alle kategorier bliver offentliggjort. Sådan som der står i programmet i vores nyhed omkring vores awards.
Det er forklaret nu en sidste gang for alle. Og så behøver jeg forhåbentlig ikke kommentere dette mere, og i stedet kan vi diskutere NFL, draft, college eller hvad man nu vil.
|
|
19. januar 2012 03:06 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
|
|
Da den er lagt under den korrekte kategori må jeg vel køre i den som jeg vil? Eller låser i også den?
Derudover siger du bare, at jer i crewet besluttede det. Undskyld mig meget, men bryder den ikke reglementet kan det da ikke være rigtigt i skal lege politimænd med trådene. Gad du ikke køre i den mere kunne du da bare sige: Det er min mening, siger ikke mere, i stedet for at lukke den..
At lukke den når det er en reel diskussion er da præcis det modsatte af et debat forum?
Kan være jeg finder en anden side hvis det er sådan i har tænkt jer at gøre fremover..
|
|
19. januar 2012 04:44 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
|
|
Lad os nu ikke gøre en myg til en elefant :)
Dog synes jeg, at det burde være tilladt at debattere, hvorvidt man er enig i de nominerede eller ej :) Fx kan jeg ikke forstå, hvordan man kan udelade Jim Schwartz for John Harbaugh. Hvis vi ser på kriterierne, så har Schwartz jo nærmest gjort det samme som JIM Harbaugh :)
Anyways, det er nu engang min holdning - ikke nødvendigvis et angreb mod crewets liste.
|
|
19. januar 2012 06:22 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point
|
|
Personligt mener jeg at der her er tale om en meget uheldig beslutning fra crew's /Lars' side af. Lad mig uddybe. Lars valgte at låse tråden, altså bruge et magtmiddel som kun admins besidder. Admins kan løseligt sammenlignes med f.eks. politiet i det danske samfund. De skal opretholde god ro og orden, så samfundsnormen kan fungere bedst muligt. Folk der ikke kan opføre sig pænt og ordenligt indenfor de gældende normer, love og retningslinier vil blive konfronteret og straffet med dette i overensstemmelse med loven /reglerne. Problemet er bare, som jeg kan læse mig frem til, at en tråd blev låst, fordi Lars ikke så noget formål med den. Altså en meget subjektiv vurdering, også kaldet smagsdommeri på flere debat fora. Tråden overholdte retningslinierne for debatten, der var ingen indlæg som umiddelbart strider imod regelsættet og derfor ingen grund til sanktionere. Dette skete alligevel og i stedet for at løse et problem, blev der skabt et problem. Dette er uheldigt! Forholdet imellem sitets crew og brugerne er i nogen grad en tillidssag. Som bruger forpligter jeg mig moralsk til at overholde de på forhånd udstukket spilleregler for brugen af sitet. Gør jeg ikke det, må crewet straffe mig i henhold til gældende regler og i visse tilfælde slette min brugerkonto. Men jeg mener også, at crewet bør gør op med sig selv om hvilken udvikling de ønsker for dette site og i den forbindelse lave deres regelsæt efter denne vision. Det er jo lidt svært at tage stilling til lugten, hvis den ændres hele tiden eller holdes skjult.. Som udgangspunkt mener jeg at crewet gør et rigtigt godt arbejde, dog ville mit umiddelbare råd være til dem, at få brugt lidt tid på at lave et regelsæt som rent faktisk fungere for både brugerne og crewet selv. Der er flere småting som springer lidt i øjnene herinde..
|
|
19. januar 2012 16:24 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
|
|
@Skizo: Rigtig godt sagt.. Også noget af det jeg har villet ud med. Jeg tror bare jeg var blevet lidt harm over at jeg ikke måtte udtrykke min mening uden tråden blev lukket, at jeg lød lidt som om jeg var på et rageflip..
|
|
Du følger ingen debatemner.
|