Twitter-like funktion
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne
 | 9 har deltaget i denne afstemning
Twitter-like funktion er en god ide.

17. januar 2012 20:53 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
Hey das crew

Jeg ville lige høre om det ikke var muligt at lave en funktion, hvor man kunne skrive dagen i nfl eller breakings news i meget kort form, som vi så kunne kommenterer på? Man kunne også bruge det til at reklamerer for sine blogs eller andet...

Det er noget jeg har iagttaget på andre sites.

18. januar 2012 14:46 | StefanVestergaard | Dronninglund | New Orleans Saints
55 indlæg | 9 emner | 25660 pick point
 Hey TT.

Jeg tænker lidt, hvorfor bruger du ikke bare twitter ? - Der er mange af os fra FD derinde, og mange skriver nyheder. Så det kan du evt. bruge - Hvis du ikke allerede gør det.

18. januar 2012 16:56 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
Fordi der også er mange herinde som ikke er på twitter (-:

18. januar 2012 21:03 | StefanVestergaard | Dronninglund | New Orleans Saints
55 indlæg | 9 emner | 25660 pick point
 God idé at få det - personligt var jeg meget glad for det, så snart man fik en masse followings ! Man kan også vælge at kun follow nfl news, og ikke spillerne, så får man kun nyheder. Så vil helt klar anbefale Twitter ! - men er sikkert en smagsag 

18. januar 2012 21:30 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
TT: Hvad tænker du helt præcist på? Jeg har lidt svært at se hvad du mener på et forum? :-)

18. januar 2012 22:35 | Trash Talking | Søborg | New York Giants

Der sker konstant ting i NFL, store som små, og det er ikke altid man lige når at få de vigtigeste ting med omkring bla. (lige pt) træner rokationer. Derfor tænkte jeg om man ikke kunne lave en lille boks ude i siden, hvor man som bruger kan poste forskellige nyheder. Tænk på det som værne ligesom en facebook-opdaterings funktion, dog blot hvor det er nyheder, meninger eller associationer omkring ting der sker i nfl. Eksemplevis da jeg skrev om Dre Kirkpatricks lille episode. Det kunne være sådan noget man skriver ind i den lille 'boks'.

18. januar 2012 22:52 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
Snakker vi ala en chatboks som så kun skal bruges til NFL relateret indlæg? Blot om jeg har forstået det ret :-)

18. januar 2012 23:11 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
Meget muligt at designet ville være det samme, men formålet ville ikke være at 'chatte' ;)

19. januar 2012 00:01 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
Okay, jeg skulle blot være sikker :-)

Jeg tager en snak med Kimm når vi mødes enten på Super Bowl dagen, eller i dagene op til Super Bowl. Det vil ikke blive ændret på 0,5, men er en mulighed her i off-season, alt efter hvordan vores programmører kan få det passet ind :-)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode