En quotefunktion?!
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne

2. januar 2012 14:36 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point
Indimellem mangler jeg en quote /citat funktion i debatten, specielt når jeg læser de længere tråde igennem. Det sker jo rimeligt ofte at der står noget guld i starten af en tråd, som fortjener en bemærkning, men når man så pludseligt er på side 13, så er det ikke helt så nemt at henlede opmærksomheden på det pågældende indlæg uden denne funktion. Det kan nemt bare være mig som mangler denne funktion, lidt miljøskadet er man vel, men hvad er stemningen for et sådanne tiltag?

2. januar 2012 16:56 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Enig.. forstår ik hvorfor den pludselig forsvandt

6. april 2012 12:52 | Skizo | Hammel | New England Patriots
Hiver lige denne tråd frem igen! Og tilføjer lige endnu et ønske; En søgefunktion!

6. april 2012 16:12 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Grunden til citat funktionen forsvandt, var at det fuckede siden op hvis det var et længere citat man citerede. 

Angående søgefunktionen, så er det på tavlen frem mod den nye sæson. Der er dog andre ting som har en større prioritet.

6. april 2012 17:10 | Skizo | Hammel | New England Patriots
Okay det lyder en kende belastende. Men stadigvæk, ved lejlighed ville det stadigvæk være en rar funktion at have. Og søgefunktionen vil jeg ser frem til. Man opdager jo rimeligt nemt, hvor populært det er at oprette et emne som allerede er lavet. Og hvis man er på sådan lidt on /off så er det ikke sikkert at man bemærker at nogen debatterede det givende emne for x antal tid siden.

7. april 2012 00:09 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Jamen jeg giver dig helt ret Skizo :-) 

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode