|
2. december 2011 15:19 | BoondockSaint | Malling | New Orleans Saints
115 indlæg | 19 emner | 21320 pick point
|
|
Tænkte på, om det ikke var muligt at istedet for at alle picks låser når den første kamp er gået igang, så låste de en af gangen når de starter. Jeg har lige mistet hele picks ugen fordi jeg ikke nåede at sætte picks for kampen i nat, men alle de andre er jo først fra søndag, så jeg kan. Så hvis de istedet låste en af gangen, så kunne man undgå at miste allesammen, men kun dem man glemmer før kampstart.
Og ja, jeg har tænkt på at jeg bare kunne huske at sætte picks før kampene starter, men nu glemte jeg det altså :-D.
|
|
2. december 2011 15:39 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Det er noget vi har snakket om, ligesom man blandt andet gør i fantasy. Det kræver dog at stort set hele systemet som picks er bygget op af skal ændres, og derfor sker det i hvert fald ikke i år. Vi kigger på det igen i offseason. Og hvis det skulle ske, så betyder det selvfølgelig også at den glemte torsdagskamp som ikke er rigtig da man ikke har sat picks, bliver bedømt som et picks til 500 og ikke 5 points.
Og et lille fif er, at sæt dine picks for næste uge allerede nu ;) Næste uges picks åbnes når den første kamp er spillet. Så kan man altid justere det hvis man har tid torsdag, men hvis man lige pludselig ender uden tid har man alligevel sat sine picks sådan nogenlunde tidligere på ugen :-)
|
|
3. december 2011 00:06 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
Jeg fik ingen påmindelse i denne uge, og tror heller ikke jeg gjorde i sidste? Kun mig, eller?
|
|
3. december 2011 11:23 | Bylle | Kolding | Green Bay Packers
84 indlæg | 9 emner | 20615 pick point
|
|
Ved ikke om det kun er dig, jeg har fået mine remindere..
Tror du ikke du er kommet til at slå den fra... ?
|
|
4. december 2011 12:35 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
Nej..
Nå, det kan også være, at jeg bare ikke har tænkt over det :-) Holder lige øje i næste uge, ellers må jeg jo kontakte Kimm.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|