|
28. november 2010 18:49 | Fallout2 | Ejby | Houston Texans
33 indlæg | 2 emner | 25840 pick point
|
|
Hej Crew.
Når jeg sidder og læser debatten, støder jeg engang imellem på indlæg der går over mine personlige grænser (heldigvis ikke så tit, men når det sker, stikker det i øjnene).
Er det muligt at oprette en måde at anmelde dette på (ligesom man kan melde om fejl i testerne eksempelvis), så debat-moderatorerne kan bedømme om det er noget eller ej?
Venlig hilsen Andreas
|
|
28. november 2010 19:02 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
|
|
Der er desværre nogle, der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt - men vi er opmærksomme på problemet, og prøver på bedste vis at holde det nede så godt vi kan.
Jeg har netop slettet flere af de brugere det drejer sig om, og fortsætter ufortrødent indtil vi igen har en god tone.
|
|
28. november 2010 21:24 | Pingouin | Brabrand | New England Patriots
383 indlæg | 23 emner | 15970 pick point
|
|
Hej Andreas,
Du er ikke den eneste der føler sig irriteret over disse personer, der øjensynligt ikke laver andet her på siden, end at bringe irriterende og dårligt takt og tone til et forum.
Jeg har, som eneste mand jeg ved af, det privilegium at stå for foraet. Selvfølgelig med hjælp fra de andre, men som den eneste hvor fokus er udelukkende her. Det kan til tider være svært, når de, desværre, får deres opmærksomhedsanfald. Jeg prøver så vidt det er muligt, at holde det på et ordentligt nivaeu, men til tider er det svært. Eksempelvis i går og i dag, hvor jeg desværre ikke selv var til stede.
Det er dog til tider en stor mundfuld, men det går for det meste ganske udmærket med det.
|
|
28. november 2010 23:45 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Godt der skete noget.. Han fornærmede nemlig ikke bare andre brugere, men også selve sitet. Så skal han vel ikke have privilegiet af at bruge det.
|
|
29. november 2010 03:41 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Jeg vil rent faktisk snakke med Kimm omkring en "anmeld spam" knap eller noget i den stil. Ofte har Morten, og jeg for den sags skyld ikke den store tid til at læse alle debatter igennem - og hvis der så ligger et par "anmeldelser" når vi logger på, vil det hjælpe vores arbejde meget. Samtidig vil det også give os en fornemmelse hvad brugerne af siden vil acceptere. Også de mere stille brugere.
Og selvfølgelig lader vi ikke sådan noget stå hen. Vi skulle lige finde den rette løsning på at ordne det her problem. Det har vi forhåbentlig fundet nu så fremover kan vi handle lidt hurtigere.
|
|
29. november 2010 15:33 | danzka86 | København K | New England Patriots
83 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
syntes man skal differenciere mellem om nogen sviner en anden bruger til, hvilket ikke er i orden, og at svine et andet hold til, hvilket efter min mening er fint nok. men kan vel ikke forvente at fx en bears fan har noget positivt at sige om packers ;). der syntes jeg man skal ha lov til at vise flag og sige sin mening. som fx go pats hate jets...kan godt være jeg står lidt alene med min holdning, men syntes at man skal ku debattere en mandesport med en lidt beskidt mund så længe det ikke bliver personligt. længe leve bandeord som fuck og lort grænsen går ved fornærmelser som røvhul og lign. at det så kan være besværligt at lægge en grænse og håndhæve den er selvfølgelig klart. man kan starte med selv ikke overhovedet at reagere på disse "hate spams" da det tit er opmerksomheden sådanne postere går efter, og hvis de ikke får den gider de ikke blive ved.
|
|
30. november 2010 14:11 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
enig med overstående ^
|
|
2. december 2010 18:27 | Laksefar42 | Hasle | Seattle Seahawks
49 indlæg | 0 emner | 0 pick point
|
|
Hej Crew og Firstdown.
Kunne man nu ikke lave en debat sektion, dedikeret til trash-talk uden grænser? Dermed skulle der ikke være en admin til at begrænse samtaler og alle ville have frie tøjler til at udgive deres mening.
|
|
2. december 2010 19:45 | Pingouin | Brabrand | New England Patriots
383 indlæg | 23 emner | 15970 pick point
|
|
@Laksefar42: Problemet med dette er måske lidt, at det så kan være lidt sværere at tænke at man måske lige skal moderere sig lidt i de andre tråde. Men ellers en fin idé, som helt sikkert godt kan blive debatteret lidt omkring, både for og imod.
Men, uden at hakke på nogen som helst, så ville jeg tro, at det er for svært at vænne sig af med sit sprogbrug igen. Jeg har før set, dette forslag på fora, men desværre gik det ikke. Derudover tror jeg ikke, at en side har behov for et sådan underforum, da der kan gives udslag på det fra Google, og hvis man ser et sådan sprog på en side, så ville jeg næppe gå derind. Men det vil jeg ikke gøre mig alt for klog på, men det er nok noget af det der også må være i overvejelserne herfor.
Men en opsummering: Fin idé, men måske ikke altid den rigtige løsning - desværre.
|
|
2. december 2010 20:31 | thomashors | Lejre | Green Bay Packers
232 indlæg | 21 emner | 23800 pick point
|
|
Jeg kan helt ærligt ikke se, hvorfor der skulle være brug for et forum under FD, hvor man har frie tøjler til at svine hinanden til. Hvilket formål skulle det tjene, på et site dedikeret til football ? De uforløste agressioner der måtte trænge sig på, kan man finde en boksebold til.
Man kan selvfølgelig argumentere, at football er sport hvor spillerne selv snakker hårdt til hinanden (de fleste kender nok Finnegan vs Johnson sagen...). Og hvad så ?
Fint nok, hvis en eller anden vil lave et site der hedder footballtrashtalk.com eller lignende - go ahead -, men jeg synes altså FD har udviklet sig til en kvalitet website, som langt overstiger den slags barnligheder. Hvis man har nogle meninger om football, så bak dem op med saglige argumenter eller personlige meninger om dette eller hint hold/spiller.
Som jeg også har givet udtryk for i en anden (og noget mere frivol) tråd, omhandlende blandt andet hajer (...), så skal FD's administration tage stilling til, hvor lavt man vil sætte barren. Et website er aldrig bedre end den laveste fællesnævner, så når argumentationens højdepunkt er 'sut mig', så er troværdigheden også derefter.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|