Picks
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne

23. august 2010 14:06 | Dan_Knudsen | Karup J | Atlanta Falcons
24 indlæg | 6 emner | 25370 pick point
Hey. Selvom der allerede er åbnet op for både HoF-kampen og preseason kampene, så tæller disse vel ikke med i den endelige picks-score? Konkurrencerne hedder: regular season, post og gns 5 uger ikke?

23. august 2010 14:11 | Lars Aanæs | Vanløse | New Orleans Saints
1.851 indlæg | 339 emner | 25100 pick point
Præcis.

Preseason kampene er bare lidt "træning" hvis man kan sige sådan. Det ikke noget man behøver sætte. Er først fra Week 1 at det tæller i den endelige konkurrence :)

30. august 2010 17:58 | Dan_Knudsen | Karup J | Atlanta Falcons
24 indlæg | 6 emner | 25370 pick point
Tænkte det nok. Mange tak. I min "pulje" er vi blevet MEGET glade for siden da vi før brugte den NOGET mere skrabede picks.tv2.dk ;-)

Tak for en fed side

30. august 2010 21:06 | thomashors | Lejre | Green Bay Packers
232 indlæg | 21 emner | 23800 pick point
Lars Aanæs skrev: Præcis.

Preseason kampene er bare lidt "træning" hvis man kan sige sådan. Det ikke noget man behøver sætte. Er først fra Week 1 at det tæller i den endelige konkurrence :)
Og gud ske tak og lov for det !
Det er indtil videre gået så skidt for mig, at jeg formentlig ville have været langt bedre stillet, hvis jeg havde kastet grise om resultaterne.
Jeg kan takke Green Bay (mit faste 500 points sats) for, at jeg ikke har fået negativ score de først 4 uger.

19. september 2010 23:31 | Rams67 | Glostrup | St. Louis Rams
2 indlæg | 0 emner | 19690 pick point

Er det muligt at nul-stille sin score i picks. Dette er naturligvis fordi vi er en lille gruppe det spiller mod hinanden, og det ville være godt hvis alle har samme startuge, så der ikke er nogen der får et forspring?

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode