Holdportrætter
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne

24. maj 2010 11:04 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
889 indlæg | 25 emner | 0 pick point
Efter Palmedrengens glimrende forslag, kom jeg til at tænke på noget.
Holdportrætter! For nye folk som "kun" følger NFL, og ikke noget hold fordi de ikke ved hvem de skal vælge. Så de har en chance for at lære lidt om diverse hold, og finde ud af hvilke hold som umiddelbart triltrækker dem mest. Der kunne holdportrætter være en fornuftig idé, jeg er godt klar over at det ville blive et omfattende projekt, men er samtidig sikker på at off-season er den bedste tid, hvis man skal lave det. 

Jeg syntes det skulle inkludere holdets historie, hvordan opstod holdet? Er det et af de "originale" hold? (hvis holdet har skiftet by) Hvorfor har holdet skiftet by?
Franchise legends, Hall of Famers osv.
Hvilket type hold er det? f.eks. Titans er et run first, og defense præget hold. Eventuelt komme med nogle begrundelser for det.
Og en ting som jeg tror kunne blive meget interessant, holdet sidste år. En gennemgang af sidste sæson, og diverse records, f.eks Titans total offense yards 12# - 351.4 yards, pass yards 23# 189.4 yards, rush yards 2# 162 yards osv. Den seneste draft class kunne også nævnes, en keep-an-eye-on spiller, og en watch-out-rookie, en top 3 bedste offense spillere, og top 3 defense spillere. Ved godt de sidste par forslag er noget der skal opdateres efter hvert år, men tror det kunne hjælpe de nye.
Og sådanne ting, folk er selvfølgelig mere end velkomne til at komme med flere forslag, hvis de kan lide idéen.

24. maj 2010 11:28 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.003 indlæg | 77 emner | 6800 pick point
 Hvis det kan gøres i sommerferien skriver jeg gerne en side eller to om Eagles, har jeg allerede gjort om Hornets en gang

24. maj 2010 12:10 | Jonas Harskov Bro | Bramming | Washington Redskins
425 indlæg | 14 emner | 1050 pick point
 Jeg synes at det er et udemærket forslag, problemet er vel bare om vi har tid. Som der stod i den mail der blev udsendt den anden dag, så har vi et andet projekt igang, men tror at hvis vi kunne samle nogle brugere der gerne ville lave sådan noget, så kunne det sagtens lade sig gøre. 

Men det er jo op til Kimm og Hr. Aanæs

24. maj 2010 12:25 | Lars Aanæs | Vanløse | New Orleans Saints
1.851 indlæg | 339 emner | 25100 pick point
Glimrende idé. Men er ikke et projekt som vi her og nu har tænkt os at gå igang med.

Vi har allerede her på Firstdown, minimal med tid til de ting vi skal have ordnet. Og hvis man skal fuldføre sådan et projekt som i omtaler, så skal alle 32 hold skrives da man ikke bare kan nøjes med at skrive om 4-6 hold. Sådan 32 artikler tager meget lang tid at lave.

Samtidig så er det glædeligt at se brugere tilbyde deres hjælp. Men desværre er det ikke alle brugere som kan skrive ligeså godt, som deres lyst er høj. Derfor kan vi ikke bare smide en artikel på 32 brugere og så forvente at få noget godt læsestof.

I stedet vil jeg, som der stod i mailen, anbefale folk der vil hjælpe til skrive en mail til mig på lars@firstdown.dk og fortælle mig lidt om dem selv. Hvad de vil hjælpe med til, og hvorfor lige netop de skal ind i Firstdown´s crew.

24. maj 2010 19:20 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.602 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 tænkte præcis på det da jeg skrev indlægget om den anden idé ..
og ved faktisk ikk' hvor jeg bare skrev dette forslag med det samme.. tror måske ik jeg orkede det hehe-..

Men ja super idé

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode