|
24. maj 2010 11:04 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
889 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Efter Palmedrengens glimrende forslag, kom jeg til at tænke på noget. Holdportrætter! For nye folk som "kun" følger NFL, og ikke noget hold fordi de ikke ved hvem de skal vælge. Så de har en chance for at lære lidt om diverse hold, og finde ud af hvilke hold som umiddelbart triltrækker dem mest. Der kunne holdportrætter være en fornuftig idé, jeg er godt klar over at det ville blive et omfattende projekt, men er samtidig sikker på at off-season er den bedste tid, hvis man skal lave det.
Jeg syntes det skulle inkludere holdets historie, hvordan opstod holdet? Er det et af de "originale" hold? (hvis holdet har skiftet by) Hvorfor har holdet skiftet by? Franchise legends, Hall of Famers osv. Hvilket type hold er det? f.eks. Titans er et run first, og defense præget hold. Eventuelt komme med nogle begrundelser for det. Og en ting som jeg tror kunne blive meget interessant, holdet sidste år. En gennemgang af sidste sæson, og diverse records, f.eks Titans total offense yards 12# - 351.4 yards, pass yards 23# 189.4 yards, rush yards 2# 162 yards osv. Den seneste draft class kunne også nævnes, en keep-an-eye-on spiller, og en watch-out-rookie, en top 3 bedste offense spillere, og top 3 defense spillere. Ved godt de sidste par forslag er noget der skal opdateres efter hvert år, men tror det kunne hjælpe de nye. Og sådanne ting, folk er selvfølgelig mere end velkomne til at komme med flere forslag, hvis de kan lide idéen.
|