tænkte på en idé
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne
 | 19 har deltaget i denne afstemning
Sys i det er en go idé eller ej?

23. maj 2010 21:51 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.602 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 tænke lidt over, om man ik ku lave en feature her på firstdown, hvor os fans kan kommentere de forskellige spillere.
Så er der måske 4-5 af de store spiller pr. hold som man kan kommentere på, og på den måde få nogle diskutioner der, istedet for her i forummet osv. .. også ville det var spændende at se hva andre fans synes om ens egne helte (;

ved ik om jeg er langt ude at skide med den idé, eller om den er ok (:

23. maj 2010 21:54 | Ellehammer | Brande | Dallas Cowboys
34 indlæg | 3 emner | 0 pick point
Jeg synes faktisk det er en spændende idé Palme :)

23. maj 2010 21:55 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
Ellehammer skrev: Jeg synes faktisk det er en spændende idé Palme :)
 (-;

23. maj 2010 22:00 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
889 indlæg | 25 emner | 0 pick point
Fin idé!
Men eventuelt kunne de mest aktive debattører for det givne hold, i fællesskab udpege de 4-5 spillere. Dem uden nogen aktive, kunne få deres spillere valgt ved afstemning eller noget i den dur.

23. maj 2010 22:36 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
Bløddyret skrev: Fin idé!
Men eventuelt kunne de mest aktive debattører for det givne hold, i fællesskab udpege de 4-5 spillere. Dem uden nogen aktive, kunne få deres spillere valgt ved afstemning eller noget i den dur.
 ja :P altså der vil nok være rimelig stor enighed hvilke spiller det skal være.. men det skal jo ik være de 4-5 bedste.. men de 4-5 mest interessante spillere :P 
i packers vil det nok blive, a-rod, woodson, matthews, jennings, og Grant :P

Rodgers fordi han er QB'en
Woodson pga. hans stor form men også alderdom
Matthews fordi han er et kæmpe talent
Jennings fordi han er the future go to guy
Grant fordi mange er uinge om hans niveau, og om han bliver skiftet ud næste år..

Det er sådanne ting ;P

23. maj 2010 23:58 | valeur | Odense C | St. Louis Rams
87 indlæg | 7 emner | 1630 pick point
Damn Palme! awesome idé :D det ser jeg meget frem til, hvis det bliver til noget :)

24. maj 2010 00:38 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.003 indlæg | 77 emner | 6800 pick point
Palmedrengen skrev:
 ja :P altså der vil nok være rimelig stor enighed hvilke spiller det skal være.. men det skal jo ik være de 4-5 bedste.. men de 4-5 mest interessante spillere :P 

Grant fordi mange er uinge om hans niveau, og om han bliver skiftet ud næste år..

Det er sådanne ting ;P
 Det kan også være en faldgruppe, i al fald skal man tydeligt definere, hvad der betragtes som interessante spillere :)

En af dem, som jeg synes er mest interessant hos Eagles er f.eks. Macho Harris, men vil folk som ikke er fans nok næppe synes :) Ellers en udemærket idé

24. maj 2010 10:41 | Ellehammer | Brande | Dallas Cowboys
34 indlæg | 3 emner | 0 pick point
T-rade skrev:
Palmedrengen skrev:

Det er sådanne ting ;P
 Det kan også være en faldgruppe, i al fald skal man tydeligt definere, hvad der betragtes som interessante spillere :)

En af dem, som jeg synes er mest interessant hos Eagles er f.eks. Macho Harris, men vil folk som ikke er fans nok næppe synes :) Ellers en udemærket idé
Så bliver det hele jo et spørgsmål om hvordan man deffinere det at være spændende!
-Og så er afstemning måske den bedste vej frem!

Men QB'en må og skal være der. Og synes også at der skal være en rookie i blandt holdets 5 repræsentanter!

24. maj 2010 19:18 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
valeur skrev: Damn Palme! awesome idé :D det ser jeg meget frem til, hvis det bliver til noget :)
 korrekt.. jeg gad jo godt vide lidt mere om Macho, f.eks. om han lever op til sit Macho navn osv..
Jeg kender kun Macho Harris fra Madden, hvor han jo er en interessant spiller ja

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode