|
6. maj 2010 04:34 | Momentum | Gentofte | Indianapolis Colts
163 indlæg | 56 emner | 0 pick point
|
|
Har hørt at der på et tidspunkt skulle udkomme et nyt design her på siden i denne Off Season, hvor der også vil være holdforum på samme måde som fx Armleg
Nogle der ved hvordan det går med det? Og hvornår kommer det? Der er jo trods alt 3 måneder til Preseason, og når man tænker på at det er 3 måneder siden at sæsonen sluttede så er det jo ikke specielt lang tid.
|
|
6. maj 2010 07:07 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
|
|
Du har helt ret i at siden vil få et nyt design, men det kommer ikke online før vi skyder den nye sæson igang. Jeg kan da lige bruge denne anledning til at afsløre, at vi også er igang med at lave en iPhone version af Firstdown, som vil kunne hentes i App Store når sæsonen starter. For et lille preview - se vedhæftede screenshots.
Med hensyn til holdforum, er det nok mere et rygte end en aktuel plan. Så længe vi ikke er "flere" debattører end vi er - er det vigtigt, at alt aktivitet ikke forsvinder ind i sådanne sub fora. Med andre ord er vi ikke afvisende overfor ideen, men den skal bare implementeres når tiden er til det - det er ikke noget der tager mange minutter at lave, så lad os lige vente og se når sæsonen starter og folk bliver mere aktive igen.
|
|
6. maj 2010 10:50 | Thomas Friedrich | Silkeborg | Pittsburgh Steelers
11 indlæg | 3 emner | 1090 pick point
|
|
Kim!!!.... Du laver da også lige en application til Android. Vi der bruger HTC vil også gerne være med :)
På forhånd tak. ;)
|
|
6. maj 2010 13:56 | Amrosdk | Vejle | New England Patriots
66 indlæg | 1 emner | 0 pick point
|
|
Rigtig godt initiativ med App'en, den ser virkelig fed ud
|
|
6. maj 2010 16:20 | Momentum | Gentofte | Indianapolis Colts
163 indlæg | 56 emner | 0 pick point
|
|
Kimm Stensborg skrev: Du har helt ret i at siden vil få et nyt design, men det kommer ikke online før vi skyder den nye sæson igang. Jeg kan da lige bruge denne anledning til at afsløre, at vi også er igang med at lave en iPhone version af Firstdown, som vil kunne hentes i App Store når sæsonen starter. For et lille preview - se vedhæftede screenshots.
Med hensyn til holdforum, er det nok mere et rygte end en aktuel plan. Så længe vi ikke er "flere" debattører end vi er - er det vigtigt, at alt aktivitet ikke forsvinder ind i sådanne sub fora. Med andre ord er vi ikke afvisende overfor ideen, men den skal bare implementeres når tiden er til det - det er ikke noget der tager mange minutter at lave, så lad os lige vente og se når sæsonen starter og folk bliver mere aktive igen. Jeg tror på at der vil være flere aktive, hvis der kommer et nyt design.
Der kommer intet aktivitet på siden frem til september hvis der ikke sker noget nyt på siden, der vil tiltrække folk på siden igen.
|
|
6. maj 2010 16:37 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
470 indlæg | 68 emner | 22975 pick point
|
|
Kimm Stensborg skrev: Du har helt ret i at siden vil få et nyt design, men det kommer ikke online før vi skyder den nye sæson igang. Jeg kan da lige bruge denne anledning til at afsløre, at vi også er igang med at lave en iPhone version af Firstdown, som vil kunne hentes i App Store når sæsonen starter. For et lille preview - se vedhæftede screenshots.
Med hensyn til holdforum, er det nok mere et rygte end en aktuel plan. Så længe vi ikke er "flere" debattører end vi er - er det vigtigt, at alt aktivitet ikke forsvinder ind i sådanne sub fora. Med andre ord er vi ikke afvisende overfor ideen, men den skal bare implementeres når tiden er til det - det er ikke noget der tager mange minutter at lave, så lad os lige vente og se når sæsonen starter og folk bliver mere aktive igen. Fantastisk med appén. Kan dårlig vente:) Ingen tvivl om at den "nye" side bliver cool. Er der nogen nye tiltag?
|
|
7. maj 2010 12:37 | PerF | Odense M | Pittsburgh Steelers
23 indlæg | 1 emner | 26375 pick point
|
|
Med hensyn til holdforum, er det nok mere et rygte end en aktuel plan. Så længe vi ikke er "flere" debattører end vi er - er det vigtigt, at alt aktivitet ikke forsvinder ind i sådanne sub fora. Med andre ord er vi ikke afvisende overfor ideen, men den skal bare implementeres når tiden er til det - det er ikke noget der tager mange minutter at lave, så lad os lige vente og se når sæsonen starter og folk bliver mere aktive igen. iPhone app'en ser super fed ud ! Rigtig godt initiativ :D
|
|
7. maj 2010 14:34 | BenzDK | Odense C | Dallas Cowboys
10 indlæg | 0 emner | 9095 pick point
|
|
Ser godt nok lækkert ud med den der Iphone app. Tror i det er muligt at få lavet en Android App og smide på Android Market også?
|
|
11. maj 2010 09:08 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
|
|
Nu skriver du muligt - og det er det selvfølgelig - det er bare et spørgsmål om hvornår :)
Jeg har desværre ikke tid til at lave en Android version inden sæson start, da jeg også skal have implementeret det nye design. Til august udkommer Novell med et framework der hedder MonoDroid, hvor det vil være muligt at kode en Android version i C#, så den vil jeg først og fremmest lige vente på - så måske vi kan have en klar midt i næste sæson, hvis det viser sig, at der er nok opbakning til det, og alle ikke har skiftet til iPhone til den tid :)
Der er jo en iPhone 4 på trapperne as we speak, som virker temmelig lovende.
|
|
11. maj 2010 10:16 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
836 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Så vidt jeg kan se, så er der kommet et let ændrigt design på nyhedssiden.
Bare en lille bemærkning: Det er ærgerligt med så meget mellemrum mellem artiklen og brugernes kommentarer.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|