Positions initialer
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne

20. april 2010 21:38 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
470 indlæg | 68 emner | 22975 pick point
Som stor bruger af siden, har jeg stort set kun roser til overs for alle FD´s engagerede medarbejdere.
Med risiko for at blive høvlet ned har jeg dog en stor bøn.
Kunne det ikke være muligt at sætte bogstavs betegnelse (position spilleren spiller) på spillerne som I omtaler i jeres artikler?
Jeg er stor football fan. College og NFL. Men jeg må indrømme at jeg måske nok er på "begynder" 
stadiet stadig. Så det ville være en kæmpe hjælp at få sat disse enkelte forkortelser på spillerne.

Endnu engang tak for et fantastisk stykke arbejde:)

20. april 2010 21:53 | Thomas Refskov | Albertslund | New England Patriots
694 indlæg | 13 emner | 5975 pick point
mailand skrev: Som stor bruger af siden, har jeg stort set kun roser til overs for alle FD´s engagerede medarbejdere.
Med risiko for at blive høvlet ned har jeg dog en stor bøn.
Kunne det ikke være muligt at sætte bogstavs betegnelse (position spilleren spiller) på spillerne som I omtaler i jeres artikler?
Jeg er stor football fan. College og NFL. Men jeg må indrømme at jeg måske nok er på "begynder" 
stadiet stadig. Så det ville være en kæmpe hjælp at få sat disse enkelte forkortelser på spillerne.

Endnu engang tak for et fantastisk stykke arbejde:)
Vil med glæde hjælpe.

Umiddelbart kan jeg se, at det er jimmy clausen (QB), sam bradford (QB) og Ndamukong Suh (DT) der ikke har decideret betegnelser :)

20. april 2010 22:02 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
470 indlæg | 68 emner | 22975 pick point
 Ups. Lars har lige oplyst mig:)
Mente Nyheder og ikke artikler:)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode