Video sektion
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne

1. april 2010 21:58 | dodinon | Måløv | Seattle Seahawks
465 indlæg | 27 emner | 0 pick point
Ville bare lige vide om det var muligt at oprette en videosektion, med highlights fra kampe.
Ville være mere end glad for at dele mit uendelige bibliotek af highlights med siden.

1. april 2010 22:07 | Viken | Aalborg | Washington Redskins
127 indlæg | 10 emner | 23465 pick point
Der er en videosektion:)

1. april 2010 22:27 | dodinon | Måløv | Seattle Seahawks
465 indlæg | 27 emner | 0 pick point
WashingtonRedskins skrev: Der er en videosektion:)
En reel video sektion, hvor man kan uploade videoer. I stedet for at folk bare lægger random links til half-ass highlight videoer.

1. april 2010 23:47 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
470 indlæg | 68 emner | 22975 pick point
dodinon skrev:
WashingtonRedskins skrev: Der er en videosektion:)
En reel video sektion, hvor man kan uploade videoer. I stedet for at folk bare lægger random links til half-ass highlight videoer.
 Tror der er lidt med rettighederne.

14. april 2010 21:49 | Danielk2 | Dronninglund | New England Patriots
40 indlæg | 0 emner | 0 pick point
De amerikanere er sgu noget fokuserede på Copyright.

Jeg tror hverken NFL, NFL Network, Fox, CBS, ESPN eller NBC gider at give gratis rettigheder til at deres klip kan streames på et ikke-amerikansk forum

15. april 2010 16:16 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
331 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
Jeg tror hverken NFL, NFL Network, Fox, CBS, ESPN eller NBC gider at bruge deres tid på at gennemsøge danske hjemmesider for filmklip, der indeholder noget de ejer.. Når streamerne på youtube ikke engang får en løftet pegefinger kan jeg ikke se problemet..

Men!

Rent juridisk/etisk så ville det naturligvis være imod al sund fornuft at Firstdown.dk skulle acceptere (lad os være ærlige) ulovlige filmklip.. Men er meget tilhænger af ideen for at være helt ærlig.. 

15. april 2010 16:48 | Danielk2 | Dronninglund | New England Patriots
40 indlæg | 0 emner | 0 pick point
hvis de copyrightede klip skulle vises på FD skulle de betale for rettighederne til hver enkelt klip. Det tror jeg ikke de kan/gider betale for.

15. april 2010 17:03 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
331 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
 Nej naturligvis ikke, men tror du at Youtube betaler for hver enkel klip på deres hjemmeside, hvor videoen indeholder materialer andre har rettighederne til, nej det gør de naturligvis ikke.. Det er korte af det lange er; skide godt forslag, det ville være pisse fedt med en video sektion, copyrights gør det nok bare til et forslag der usandsynligt vil blive gennemført.. 

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode