OddsXpert
Forum »  Firstdown.dk
Hvad mener du om dette emne

10. december 2009 13:48 | Mnc | Ringsted | Pittsburgh Steelers
155 indlæg | 24 emner | 4900 pick point
Synes odds er lidt "bagud"?
Ka ikke være rigtigt at Saints & Jets begge ska ligge til 1.00 i hver deres respektive kampe?

10. december 2009 13:57 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
Systemet henter automatisk odds fra Betsson.dk hvert 10. minut - men betsson.dk har ikke tilføjet de 2 kampe endnu, og det tror jeg gælder mange bookmakere.

Jeg har sat odds default til 1.00 sålænge jeg ikke har modtaget odds på kampene, hvilket med andre ord vil sige, at det er meget dumt at spille dem før de rigtige odds er tilgængelige :)

10. december 2009 15:01 | Mnc | Ringsted | Pittsburgh Steelers
Så indtil betsson får fingeren ud - *gab* - så har vi bare tabt... :D Jets mod Bucs & Saints mod Falcons, må give ret "godt" (godt nok til de i hvert fald er værd at spille!, om end lavt odd måtte være så er det stadig 2 extra hold kampe)

10. december 2009 18:31 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
Så er der odds på alle kampene :)

16. december 2009 06:12 | Mnc | Ringsted | Pittsburgh Steelers
Kimm, jeg kom til at tænke på...

Ville det ikke være smart hvis OddsXpert systemet opdaterede kupon-odds ved kampstart for de forskellige kampe? Således at man kan spille på en 1:1 kamp (blandt kampe med opdaterede odds) på en kupon, og så at odds'ne opdaterer når kampene går igang. Altså at man ikke skal vente indtil kampene man vil spille på, er opdaterede.

Eventuelt kunne man sætte systemet til kun at tjekke for nye odds, ved kampe der står til 1:1 på kupon'en.
"where visitorOdds == homeOdds" må næsten være billigst i ressourcer. :) Ville jeg personligt tro anyway.

Håber det giver mening. :-)

Forresten så antager jeg at systemet ikke allerede kan disse ting, da jeg håber at du ellers ville have sagt det i dit tidligere svar. :D

7. december 2011 13:32 | Ibsen | Ikast | Indianapolis Colts
2 indlæg | 0 emner | 25640 pick point
Hejsa

Er det ikke meningen at de kuponner man har vundet på i de tidligere uger bliver lagt sammen og vist som ens samlede gevinst oppe i højre hjørne af skærmen?

For det kan jeg se at mine ikke gør.

7. december 2011 21:40 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
Hvad står der oppe i hjørnet ved dig?

Husk at preseason kampe ikke tæller med i det samlede beløb.

8. december 2011 07:50 | Ibsen | Ikast | Indianapolis Colts
2 indlæg | 0 emner | 25640 pick point
Ahh... det havde lige undgået mine øjne at der stod preseason før de andre kuponner... Det beklager jeg. :)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode