NFL på Bornholm
Forum »  Off-topic
Hvad mener du om dette emne
 | 8 har deltaget i denne afstemning
Kommer du
JAAAAA 
Nej 

10. januar 2012 21:58 | Depeche101 | Åkirkeby | Arizona Cardinals
2 indlæg | 1 emner | 25835 pick point
Er du på Bornholm og kan ikke se Super Bowl eller har lyst til at se den med andre med samme interesse. Så afholder O'Malleys Super Bowl åbent med storskærm. Be there or be square. Ses til nogle hyggelige timer

11. januar 2012 08:23 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Noget jeg egentlig godt vil spørge om angående Bornholm. Nu er jeg nogen gange på mini ferie derovre, og det kan hænde jeg tager afsted om mandagen inden i sæsonen og dermed går glip af Monday Night kampen, ligeså som jeg kan risikere at gå glip af Thursday Night kampen.

Da det sommerhus vi er i ikke har internet eller Dr/tv2 etc, så kunne jeg godt tænke mig at vide om dette O´Malley viser nogen kampe når vi er i regular season, selvfølgelig først med henblik på næste års sæson? Og hvor det nu engang ligger. Rønne eller ?

11. januar 2012 16:41 | Baadsgaard | Rønne | St. Louis Rams
2 indlæg | 0 emner | 13635 pick point
Som det har set ud indtil videre, har der ikke været vist kampe fra NFL. Men det ser ud til det lysner. O'malley ligger i øvrigt i Rønne i gågaden (Store Torvegade). Her ligger restaurationen Texas også. Her har der været vist NFL, men vist ikke direkte. Håber det er noget de starter på.

20. januar 2012 16:03 | Depeche101 | Åkirkeby | Arizona Cardinals
2 indlæg | 1 emner | 25835 pick point
Nej det bliver ikke vist men du er velkommen Lars bare skriv først

21. januar 2012 00:34 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Det skal jeg nok gøre ;-) Kan være jeg i det mindste lige besøger det næste gang jeg tager til bornholm her i foråret. Godt nok ikke for at se NFL da det jo ikke er der, men kunne være interessant at se hvordan sådan et sted ser ud :-)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode