Super Bowl på Brøndby Stadion
Forum »  Off-topic
Hvad mener du om dette emne

19. december 2011 21:35 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
Kom og oplev Super Bowl XLVI i Michael Laudrup lounge på Brøndby Stadion den 5. februar 2012 sammen med holdet bag Firstdown - og Claus og Jesper Elming.

Du kan læse meget mere om eventet her: http://www.brondby.com/superbowl

2. januar 2012 14:33 | ravens92 | Roskilde | Baltimore Ravens
50 indlæg | 0 emner | 26180 pick point
 Ville lige høre om det kan anbefaldes? :)

2. januar 2012 14:57 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Jeg var der også sidste år, ligesom jeg er der igen i år, og jeg kan bestemt anbefale det. God mad, og hvis du er VIP med fri bar hele natten bliver det ikke bedre :-)

2. januar 2012 16:52 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Var der også sidste år.. Det var super fedt! (nok hjulpet godt af sted med at packers førte stort set hele kampen) men der var massere popcorn, øl og god mad.. fik oven i købet lov til at spille Left Tackle da Elming skulle demonstrere hvorfor Rodgers er så god til at slippe ud af pres :D Min bror, som ik er så NFL interresseret og som ikke engang har et favorit hold, syntes også det var fedt.. 

derudover så var der lige fribar i dominos pizza inden man skulle op i lounchen :D

2. januar 2012 21:47 | ravens92 | Roskilde | Baltimore Ravens
50 indlæg | 0 emner | 26180 pick point
ha, lyder fedt, tak for det. Vil i hvert fald kraftigt overveje det så. - Specielt når Ravens tager SB i år :)

3. januar 2012 03:21 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
i år blir det dog noget burger med for meget bacon (hvis det er muligt) samt øl og slænget derhjemme :b

17. januar 2012 11:26 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
Efter aftale med Brøndby stadion, kan alle Firstdown brugere nu købe VIP billetter til Brøndby Stadions Super Bowl arrangement for KUN 475,-. Tilbuddet gælder indtil d. 24 januar - og selvfølgelig kun sålænge billetter haves.

Dette emne er blevet låst af administrator, og det er derfor ikke muligt at poste mere i dette emne.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode