Hjælp til f-1 student visa.
Forum »  Off-topic
Hvad mener du om dette emne

5. november 2011 15:06 | Pingo2650 | Hvidovre | Baltimore Ravens
23 indlæg | 7 emner | 0 pick point
Hej!

Jeg står i den situation og vil gerne på Highschool. Jeg ved at man kan komme der over i ét år som udveklingsstudent igennem J-1 Visa. Men jeg står i den situation at jeg gerne vil der over i to år og skal derfor have fat i F-1 visa. Nogen der ved hvordan jeg får opfyldt de kriterier der er til det? På forhånd tak...

6. november 2011 10:45 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Har du prøvet at kontakte USA´s ambassade i kbh? Jeg tror de kan hjælpe dig derinde. Eller spørg en studievejleder der hvor du er nu. Umiddelbart de eneste bud jeg har....

9. november 2011 09:01 | Pingo2650 | Hvidovre | Baltimore Ravens
23 indlæg | 7 emner | 0 pick point
 Det er lige netop USA's ambassade der sagde det, men umiddelbart forklarede de ikke mere om det. Min studievejleder er blank som et spejl, han ved ingenting...

9. november 2011 09:02 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Du må tage fat i USA's ambassade igen og få dem til at forklare hvordan man søger om det. Det er vidst det bedste at gøre.

9. november 2011 22:02 | Bearsforever | Ribe | Chicago Bears
421 indlæg | 6 emner | 0 pick point
Ja du skal først komme i kontakt med skolen, så de kan give dig de rette papirer ved hvis det er college det hedder en I20 skolen skal sende til dig, så skal du så gå til ambassadens hjemme side og udfylde noget mere og så skal du hen til ambassaden og få dit visa.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode