CB speed Drills
Forum »  Off-topic
Hvad mener du om dette emne

19. oktober 2011 10:53 | Peter Hviid | Odense SØ | San Diego Chargers
24 indlæg | 12 emner | 0 pick point
Hej derude..

Spiller CB, og kan se når vi træner scrimage at jeg ofte mangler speed når vi køre mand mand coverage.

Der for vil jeg høre om der er nogen herinde der har forslag til nogen gode drills til at opbygge mere speed, som jeg kan lave der hjemme eller i et styrkecenter.

På forhånd tak.

Mvh Peter 

20. oktober 2011 00:10 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 Run forrest! run!!!

Derudover så er øvelser hvor du laver hurtige "shifts" gode.. når man kan lave gode veninger osv. så kan langsomme CB's sagtens bruges.. hvor stor er du? højde og bredde (vægt) .. hvis du har ok fysik så kan du komme langt ved kun at ve dig på bumb and run coverage.. 

20. oktober 2011 18:02 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 cirka alle musklerne i midt-regionen skal helst være ret stærke hvis du skal lave hurtige vendinger. Helst hofte og mave. Fodarbejde er også ekstremt vigigt.
Og til sprints bruger du meget lær og balder til acceleration

21. oktober 2011 21:37 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Et eller andet sted så synes jeg hurtighed er det mindst vigtige som CB. man skal self. ik være tabt bag en vogn mht. løb, men man kan blive en rigtig god CB med en standard eller lidt undermiddel speed for en CB.. især hvis man har god fysik.. vi ser jo heller ik asante samuel, charles woodson, darello revis og nnamdi gå ud og løbe hurtigere end desean jacksin. for de 2 først nævnte så ikke i nærheden..

22. oktober 2011 11:57 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
 Er enig med de forslag der er kommet indtil videre.. 

Jeg vil tilføje at som supplement til din træning er spinning faktisk rigtig godt, det hjælper især de små muskelgrupper i benene, som på banen er dem der arbejder når du bruger dine "agility skills".. 

Men hvis problemet direkte er at du ikke er hurtig nok, ja så må du løbetræne noget mere, ganske enkelt :) 
- men supplere med spinning.. Når der snart kommer sne (for der er satme kold om morgenen) så begynd at løb i sneen, bor du tæt på en strand, så løb i sandet en gang imellem.. Nogle gange på stier, nogle gange i sne/sand :) 

25. oktober 2011 09:21 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
 Drik øl.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode