Shopusa
Forum »  Off-topic
Hvad mener du om dette emne

15. august 2011 21:06 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
475 indlæg | 69 emner | 22975 pick point
Beklager jeg opretter en ny tråd, men jeg kunne simpelthen ikke finde den gamle. Hermed har jeg et ønske til FD om en søgemaskine på siden

Jeg bestilte for snart 3 måneders tid siden pro weekly sport (magasin) på shopusa og jeg lovede at vende tilbage for at fortælle hvordan det var gået. Jeg har intet modtaget endnu og shopusa svare ikke på mine mails. Så jeg forventer at skrive til dem dagligt/ringe indtil jeg får et svar. Det skal dog siges at der "kun" er udkommet 3-4 i den periode, men alle bladene kan jo ikke gå tabt i posten. Så indtil videre vil jeg da fraråde andre at bestille her igennem.

16. august 2011 08:36 | Pingouin | Brabrand | New England Patriots
383 indlæg | 23 emner | 15970 pick point
Da jeg var meget interesseret i at høre om, hvordan det gik dengang er jeg da meget trist over at høre, at det ikke virker som de jo lover.

Må indrømme at jeg havde håbet at man kunne bruge siden, men det viser sig jo så indtil videre at ville være en dum idé. Håber ikke du har tabt alt for mange penge indtil nu 

Men tak for updaten. Sætter jeg pris på!

7. september 2011 16:35 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
Så er der lidt opfølgning.

Efter dialog med shopusa ser det ud til der er kommet lidt gang i det. Der skulle nu ligge 1 stk magasin klar til afsendelse.

MEN - pris pr forsendelse er 150 kr. De har så tilbudt at samle sammen så det "kun " vil koste 222,- kr hvis jeg venter til alle (1 år) magasinerne er kommet. Til den tid vil alt dog være total uinteressandt.

det er en lose lose situation  - og det kan ikke anbefales til nogen.

22. september 2011 16:09 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
 Så er de første magasiner landet. Ideen med Shopusa er sådan set fin nok, men på et ugentligt magasin duer det ikke. What the h... Nu har jeg abonneret på 1 år så sådan er det. Shopusa har en minimum shipment på 150 så på alt andet er det ok. Firmaet har jeg haft en god dialog med, så hvis man er i tvivl er de faktisk rigtig gode til at vejlede.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode