|
13. juni 2011 14:25 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Som jeg tidligere har nævnt, så syntes jeg at FD manglede en tråd hvor man kan samle alt det løse, så det kommer her :) Denne tråd kan bruges til alt, mere eller mindre. Har man et spørgsmål til noget (lektier, køb/salg etc), nogle underlige/useriøse nyheder (som f.eks. den jeg kom med for et stykke tid siden, med at CJ, AP, D-Jax og en fjerde skulle løbe stafet løb), og sådan noget :)
Den skal ses som "hjælp". Jeg har flere gange ledt efter nogle gamle tråde, men jeg kan ikke finde dem fordi der er mange tråde, som har 5-6 svar, og så ellers bare ligger og fylder. Her kan man samle alle de tråde, som man på forhånd ved ikke vil få mange svar, og derfor kan man lige smide dem op her, så de ikke ligger og fylder når man leder efter en bestemt tråd i arkiverne.
Håber dette giver mening, og det er noget i vil benytte jer af :)
|
|
13. juni 2011 17:16 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
Hjælp til lektier!? jo tak! Står og skal til fysik C eksamen på STX torsdag, og hvis nogen skulle ligge inde med noget de tror jeg kan bruge, så må de meget gerne kontakte mig!
Ellers fornuftig tråd, lad os håbe det kan hjælpe med at rydde lidt op :)
|
|
13. juni 2011 17:54 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
|
|
Stinker selv til fysik, men lykkedes mig overraskende at hive et 10-tal hjem til folkeskolens afgangsprøve..
Men tænkte, det måske ville hjælpe hvis du skrev dit pensum? :)
|
|
13. juni 2011 18:22 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
Nej, det var nu mest en joke :) Desuden har studieportalen det meste, så jeg overlever nok! ;)
|
|
13. juni 2011 18:35 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
|
|
Jokes, ironi og sarkasme er ikke bedstevenner med internettet ;)
Men min fejl :P
|
|
13. juni 2011 18:45 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
studienet -og portalen er elevens bedste ven :D men FD er gratis og det er studienet ikke, så det kan godt være jeg smider noget op i denne tråd til efteråret :D garenteret angånde kemi. (selvom jeg tror at kun få mennesker der går op o amerikansk fodbold, er god til kemi, jo måske t-rade(nørden over os alle))
|
|
13. juni 2011 19:06 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
Smid alt det kemi og fysik her op på siden, uden for mange faglige begreber. Jeg fik lige akkurat 02 til eksamen pga min smilen og charme.
|
|
13. juni 2011 19:08 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
|
|
Hvad var du oppe i TT? :)
|
|
13. juni 2011 20:02 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
Det skal lige sige at min fysik/kemi viden er meget begrænset så det var også begrænset hvor meget jeg kunne bevæge mig inde for emnet, med henhold til forsøg osv.
Ioner. Sagde alt muligt vrøvl omkring det. Fx at man altid ved at det er en postiv ladet ion fordi den sluttede på id. Haha, du skulle havde set censor! En halv time inde i eksamens forløbet blev jegbedt om at gå ud fordi jeg simpelthen var så håbløs :P Svarede tilgengæld så igen ugen efter med 2x12 i samf og dansk
|
|
14. juni 2011 00:12 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
SPURGT!, TT
|
|
Du følger ingen debatemner.
|