|
18. november 2010 20:38 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Nu hvor en del er begyndt at spørge ind til Fantasy og Manager spil så laver jeg denne tråd. Herinde kan i spørge ind til alle andres meninger omkring hvilken spiller i skal starte - En mulig trade osv osv. Spørg løs og få hjælp af alle andre på siden :)
|
|
18. november 2010 20:58 | Månebarnet | Kastrup | Green Bay Packers
79 indlæg | 5 emner | 24475 pick point
|
|
Xelent og egentlig mærkværdigt, sådan tråd ikke er skabt før : )
|
|
21. november 2010 00:20 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Nå nu vil jeg lige benytte mig af denne tråd.
Jeg, fantasy guruen skal op imod Martin i denne uges dyst i Fantasy ligaen. Jeg har et stort problem på min flex position. Har Steven Jackson og Ahmad Bradshaw startende på RB mens Calvin Johnson og Greg Jennings starter som WR. Nu kommer mit spørgsmål til jer. Hvem skal jeg starte på min flex?
Mulighed 1 - WR Braylon Edwards. Edwards møder Houston Texans som på ingen måde kan dække op i år. Det største minus ved ham er at Santonio Holmes har udviklet sig til Mark Sanchez go-to-guy og derfor er det ikke sikkert at han får så mange targets.
Mulighed 2 - WR Marques Colston. Colston og Saints har de sidste uger inden deres bye week virket på deres gamle høje niveau. Colston var dog meget svingende sidste år, og var med 5 point rent faktisk ham der gjorde at jeg tabte den første kamp mod Martin med 1(!) point..
Mulighed 3 - WR Mario Manningham. Med Steve Smith får Mario Manningham endnu engang meget opmærksomhed mod Eagles. Manningham var Eli Maning's go-to-guy da han skulle forsøge at hente Cowboys føring i sidste uge og kan blive det igen hvis Giants kommer bagud til Eagles.
Mulighed 4 - RB Felix Jones. Jeg elsker normalt at smide en RB ind på Flex positionen og Felix Jones fik masser af selvtillid og ansvar i sidste uge. Samtidig møder Cowboys Lions som ikke har været stærke i fantasy mod running backs.
Jeg er splittet. Den ene dag startede jeg Jones - Så Colston og lige pt har jeg Edwards startende.. Hvad siger i?
|
|
21. november 2010 01:01 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
@Lars:
Ville sige Edwards eller Felix Jones. Edwards grundet det du selv har nævnt. Jones fordi jeg synes der kommer lidt liv og kreativitet i Cowboys' offense med Garrett ved roret og jeg tror han vil udnytte Jones skillset mere.. ___________________________________
Nu til mit problem :)
QB: Peyton Manning (Matt Ryan som backup) RB: Michael Turner (LaDainian Tomlinson som backup) RB: Darren McFadden (Fred Jackson som backup) WR: Terrell Owens (Sidney Rice som backup) WR: Hines Ward (Steve 'Giants' Smith som backup) WR: Santonio Holmes (Mike Thomas som backup) WR/TE: Zach Miller (Malcolm Floyd som backup)
Mine største problemer er på WR+WR/TE.. Selvom Steelers' D er hård mod løbet, må jeg som Raiders fan tro på ham.. :) Er mest i tvivl om, om jeg skal sætte Floyd ind i stedet for en, eller gamble med Rice der nok er begrænset til et antal spil..
Eller har jeg den mest optimale opstilling under omstændighederne?
|
|
21. november 2010 01:35 | Pingouin | Brabrand | New England Patriots
383 indlæg | 23 emner | 15970 pick point
|
|
@Jermely:
Jeg har altid haft det sådan, at man bliver nødt til at gamble lidt. Men dit spørgsmål er meget svært. Jeg ville sige, at du har en ganske optimal opstilling og tror ikke Rice får ret mange bolde, nok kun et par stykker grebet - desværre. Men vi må se i øjnene, at han lige er kommet tilbage fra en skade. Dog tror jeg han vil tjene lidt flere point hjem en T.O, måske kun ét eller to point, men det kan gå hen og vinde kampen i længden. Så gambl lidt - and don't blame me, if you loose :P
|
|
21. november 2010 10:57 | Mathias Wikman | Vejle | Minnesota Vikings
334 indlæg | 1 emner | 25760 pick point
|
|
Her er mit problem:
Jeg er meget i tvivl om hvem jeg skal vælge på RB og WR positionerne. Den ene RB går til Jamaal Charles. Men hvem skal den anden have? Valget står mellem Danny Woodhead, Jerome Harrison og Reggie Bush.
Den ene WR går til Andre Johnson, men ved ikke hvem der skal have den anden + flex pladsen. Valget står mellem: Anquan Boldin Brandon Lloyd og Robert Meachem
De indlysende valg er Boldin og Lloyd, men begge møder top 5 forsvar mod kastet. Meachem møder Seahawks som er nr 28 mod kastet, men Brees har så mange muligheder, så man ikke helt ved hvor Meachem står.
|
|
21. november 2010 12:31 | Champ20 | Århus C | Pittsburgh Steelers
12 indlæg | 1 emner | 12260 pick point
|
|
Først til Lars: God ide med tråden. Hvis det viser sig at være tilpas populært kunne det være man skulle oprette en forumgruppe dedikeret til fantasyspørgsmål. Jeg har tit siddet og læst Fabianos (NFL.com) brevkasse Søndag kl. 18 og tænkt at det kunne være dejlgit at have en dansk pendant til at lægge de dilemmaer man sidder med ud til noget sparring. Forhåbentligt bliver vi alle lidt dygtigere.
Nu er jeg langt fra den skarpeste NFL mind herinde, men gir alligevel mine to cents med på de opstilte problemstillinger.
@Lars: Jeg ville være tilbøjelig til at starte Felix, da RBs tit performer godt på flexen. Derefter skal det dog siges at jeg forventer Saints rykker seahawks fuldstændig fra hinanden i domen (Kører selv Brees som QB denne uge), og selvom Brees fordeler spillet tror jeg Colston for sin gode del af kagen. Så for mig ville det være et coinflip mellem de to. @Jermely: Jeg synes du har den bedste opstilling, omstændighederne taget i betragtning. Hvis man skulle ændre noget kunne du overveje Fred Jackson, da han lige har haft en god kamp og møder det Bengals, der ikke ligefrem er superskarpe mod løbet. Men hvis du er Raidersfan forstår jeg dit valg af McFadden. Jeg er også grundet mit eget bias tilbøjelig til at tilskrive Steelers et bedre forsvar end hvad der måske er deres sande jeg.
@Mathias: Imellem de tre ville jeg bænke Lloyd. Jeg har selv bænket ham mod Chargers idag. Chargers er på hjemmebane, kommer fra en byeweek og skal have en sejr, så jeg tror Broncos kan få det svært. Men dette skal der nok være delte meninger om, så følg din gut feeling :-)
|
|
21. november 2010 13:04 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
@ Lars Jeg havde startet Manningham. Edwards ligner en som er på vej bag Holmes i Sanchez' reads. Felix Jones havde ét stort spil mod Cowboys, og det var ligesom det - det er dog lige præcis det han kan, men der er for langt mellem snapsene ;)
@ Jermely Jeg havde i hvert fald startet Michael Floyd. Han kommer måske nok tilbage fra en skade, men med Chargers' mangel på offensive våben, så tror jeg nok han skal få sine yards og formentlig også et touchdown.
@ Wikman Jeg havde bænket Boldin. Jeg har ham selv på et fantasy-hold, og der er langt mellem de store præstationer. Brandon Lloyd har en svær modstander, men han har performed ekseptionelt denne sæson, og skal der gåes dybt eller er brug et kaste-touchdown, så er det dér Orton kaster. Derudover havde jeg valgt Bush til din RB-position - jeg synes simpelthen han er den bedste option. Dog er Woodhead ikke langt fra... måske et coin toss mellem de to ;)
|
|
21. november 2010 13:28 | Magnus Zach | Værløse | Baltimore Ravens
68 indlæg | 1 emner | 19855 pick point
|
|
her er mit problem: jeg ved ikke hvilken QB jeg skal vægle. jeg har følgende at vælge i mellem
Josh Freeman
Ryan Fitzpatrick
Troy smith
David Garrard
jeg foretrækker selv josh freeman, men vil gerne lige høre jeres andres mening
|
|
21. november 2010 14:20 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
jeg vil sige Troy Smith
(satme en ordenlig nitte du har trukket med de QB's)
|
|
Du følger ingen debatemner.
|