DR Tour de France Manager
Forum »  Off-topic
Hvad mener du om dette emne
4. juli 2010 11:03 | Lars Aanæs | Vanløse | New Orleans Saints
773 indlæg | 63 emner | 0 pick point
Månebarnet skrev: Jeg kan simpelthen ikke få lov at deltage ... siten blir ved med at skrive: Du skal vælge et hold, efter jeg har valgt Firstdown !? : (
 Der har du vel husket at tilføje dit eget hold i kollonen ved siden af Firstdown. Du skal vælge dit oprettet hold..

4. juli 2010 11:03 | Lars Aanæs | Vanløse | New Orleans Saints
Jonas Harskov Bro skrev:  Du burde næsten fremhæve Lars' placering ! :D

Jeg er nummer 42, og som vi alle sammen selvfølgelig ved, er svaret på alt = 42 
 Touren er lang!

4. juli 2010 12:49 | Månebarnet | Kastrup | Green Bay Packers
15 indlæg | 2 emner | 0 pick point
Lars Aanæs skrev:
Månebarnet skrev: Jeg kan simpelthen ikke få lov at deltage ... siten blir ved med at skrive: Du skal vælge et hold, efter jeg har valgt Firstdown !? : (
 Der har du vel husket at tilføje dit eget hold i kollonen ved siden af Firstdown. Du skal vælge dit oprettet hold..
Jeg ved ik hvad der gik galt ... Mit hold "Ud i det blå" både på Dr og Danske spil er åbenbart ikke blevet registreret og har lige mistet en god portion på prologen... så ligger nr sjock' .. : (
Meeeen lidt modspil og udfordring har man vel altid brug for : )

4. juli 2010 13:54 | Mebus | Albertslund | Pittsburgh Steelers
78 indlæg | 0 emner | 0 pick point
 fuck, nu nåede jeg ikke at ændre på mit hold..

4. juli 2010 17:02 | Mølle | Nibe | New York Giants
72 indlæg | 10 emner | 0 pick point
Mølle er klar med Mølle AllStars ;)

4. juli 2010 19:46 | Mebus | Albertslund | Pittsburgh Steelers
78 indlæg | 0 emner | 0 pick point
man kan da ikke udskifte ryttere mellem etaperne? - eller jeg kan ihvertfald ikke?

5. juli 2010 10:19 | Jonas Harskov Bro | Ølgod | Washington Redskins
421 indlæg | 14 emner | 0 pick point
Mebus skrev: man kan da ikke udskifte ryttere mellem etaperne? - eller jeg kan ihvertfald ikke?
 Jo det kan du godt, men det virker først omkring 23-midnat.

10. juli 2010 11:05 | Kimm Stensborg | Viborg | Cincinnati Bengals
428 indlæg | 60 emner | 0 pick point
ARGH! Jeg synes jeg ryger længere og længere bagud efter en ellers flyvende start, nu må jeg hellere lige tage mig sammen i bjergene :)

MEN, Vigtigst af alt - Lars Aanæs, det HELT STORE CYKEL ORAKEL( iflg. ham selv ), skal nok have fat i et par tyske blæksprutter, hvis han skal have en chance for ikke at blive helt til grin - men igen, der er selvfølgelig stadig langt til Paris :)

Tak for god kamp indtil videre :)

11. juli 2010 01:00 | Lars Aanæs | Vanløse | New Orleans Saints
 Det er fordi at jeg kun får halvdelen af de point jeg normalt skulle have da jeg er blevet enig med DR at jeg ellers ville vinde alt for nemt!

12. juli 2010 23:04 | Manningjr | Vojens | Indianapolis Colts
184 indlæg | 0 emner | 0 pick point
Vi ved jo godt allesammen der kun er et hold der har en chance for at vinde ligaen..
Til de uvidende hedder holder Manningjrs.

Emner du følger
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode