NFLshop.dk
Forum »  Off-topic
Hvad mener du om dette emne
18. maj 2010 17:00 | FrederikP | Kastrup | Chicago Bears
30 indlæg | 12 emner | 0 pick point

Hej Alle.

Ville bare høre om jeg er den eneste der har været ude for ikke at få sin pakke fra NFLshop.dk ?!

Jeg bestilte en bold den 1/5 og den er ikke kommet endnu og de trak penge fra min konto den 11/5 ??
og når jeg ringer til det nummer siger den at nummeret ikke er i brug?

18. maj 2010 19:32 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
475 indlæg | 69 emner | 22975 pick point
FrederikP skrev:

Hej Alle.

Ville bare høre om jeg er den eneste der har været ude for ikke at få sin pakke fra NFLshop.dk ?!

Jeg bestilte en bold den 1/5 og den er ikke kommet endnu og de trak penge fra min konto den 11/5 ??
og når jeg ringer til det nummer siger den at nummeret ikke er i brug?

Har aldrig købt noget men fået nogle rimelig afvisende og ikke særlig "venlige" svar hvis jeg har spurgt om noget. Så derfor har jeg kun købt i nfl.com shoppen. Og hvis man køber enkelte ting behøver man ikke altid betale told. Men det er der selvfølgelig ikke noget man har garanti for.
Har lige købt en rigtig ridell Cardinals hjelm på ebay for 130 usd (et fund) , der har jeg betalt 360 kr i told. Dvs at en hjelm som her hjemme ville koste 1800,- kr har jeg fået for under en tusse. Det kan betale sig.

18. maj 2010 19:43 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
 Har faktisk lige tjekket min mail og for 1 år siden købte jeg faktisk nogen ting af flere omgang samt fik noget byttet. Så umiddelbart har jeg ikke noget specielt dårligt at sige om dem. Det var faktisk dem i Ballerup som jeg har haft den dårlige oplevelse med. Hvilken mail / tlf nr bruger du?

18. maj 2010 19:45 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
mailand skrev:  Har faktisk lige tjekket min mail og for 1 år siden købte jeg faktisk nogen ting af flere omgang samt fik noget byttet. Så umiddelbart har jeg ikke noget specielt dårligt at sige om dem. Det var faktisk dem i Ballerup som jeg har haft den dårlige oplevelse med. Hvilken mail / tlf nr bruger du?
Har du haft dårlige erfaringer med outlet? :O

18. maj 2010 19:55 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
T-rade skrev:
mailand skrev:  Har faktisk lige tjekket min mail og for 1 år siden købte jeg faktisk nogen ting af flere omgang samt fik noget byttet. Så umiddelbart har jeg ikke noget specielt dårligt at sige om dem. Det var faktisk dem i Ballerup som jeg har haft den dårlige oplevelse med. Hvilken mail / tlf nr bruger du?
 Jep. Småting. Men nok til at jeg ikke gider lægge mine penge der.

18. maj 2010 19:59 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
mailand skrev:
T-rade skrev:
 Hmm, men nu har jeg aldrig købt ting via deres netbutik, men været derinde (pads og hjelme og sådan vil jeg hellere hente selv :P), og det har intet problem været

18. maj 2010 20:50 | FrederikP | Kastrup | Chicago Bears
30 indlæg | 12 emner | 0 pick point
bruger det nummer der står i den mail jeg har fået fra dem. Men det kan selvfølgelig også være den er gået tabt i Post Danmarks system på en måde..

18. maj 2010 21:34 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
T-rade skrev:
mailand skrev:
T-rade skrev:
 Hmm, men nu har jeg aldrig købt ting via deres netbutik, men været derinde (pads og hjelme og sådan vil jeg hellere hente selv :P), og det har intet problem været
 En enkel eller to dårlige oplevelser gør bare rimeligt meget ved et sted. Så kommer man bare ikke tilbage selvom det sikkert er et super sted. Tror nu også nok jeg ville smutte til Ballerup og kigge lidt i butikken istedet for at snakke i telefon med dem.

18. maj 2010 21:40 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
mailand skrev:
T-rade skrev:
mailand skrev:
T-rade skrev:
 En enkel eller to dårlige oplevelser gør bare rimeligt meget ved et sted. Så kommer man bare ikke tilbage selvom det sikkert er et super sted. Tror nu også nok jeg ville smutte til Ballerup og kigge lidt i butikken istedet for at snakke i telefon med dem.
 Har du kun handlet med dem over nettet?

18. maj 2010 22:21 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 der er ingen grund til at købe ting fra andre danske hjemmesidder når vi har outlet jo

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode