Lidt hjælp til college football
Forum »  College football
Hvad mener du om dette emne

15. oktober 2011 16:39 | Viken | Aalborg | Washington Redskins
127 indlæg | 10 emner | 23465 pick point
Har i længere tid nu overvejet om jeg ikke skulle til at se noget College Football, men jeg er hel ny inde på det område. Så vil bare lige spørge om der er nogle hold og spillere man skal holde ekstra høje med i år? Og hvilken/hvilke kamp/kampe kunne evt. anbefales i aften?

15. oktober 2011 20:37 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
 Dit spørgsmål, giver mange mulige svar ;)

Men, man kan selvfølgelig starte med at se kampene med de hold der er ranked, altså kampe med hold fra top 25. Det er en start. Derudover er det jo en idé at holde øje med de spillere der kan gå i draften. Det er sådan det fundementale ;) College kan virke uoverskueligt, så jeg vil anbefale dig at bare at se en masse kampe, og så tage den derfra :) Ellers skal du være velkommen til at stille flere spørgsmål, så skal der nok være nogen der vil hjælpe dig :)

Af kampe, kan jeg jo anbefale Michigan vs. Michigan State, som kører nu :)
I nat kører kampe som Florida vs. Auburn.. Texas vs. Oklahoma State.. Arizona State vs. Oregon :)

15. oktober 2011 22:08 | Viken | Aalborg | Washington Redskins
127 indlæg | 10 emner | 23465 pick point
Mange tak for svaret:)

Kan se at Oklahoma State - Texas Longhorns er i gang, så tror jeg vil se den, da Longhorns er det hold jeg holder med uden rigtigt at have set nogen kampe, men det er også kun pga. min yndlingsspiller Brian Orakpo kom derfra.

15. oktober 2011 22:30 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
Så kan jeg, så sige, at Texas slet ikke er noget dårlig valg, selvom vi er i en down periode lige nu ;)

15. oktober 2011 22:49 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
No. 1# team ranked in the country, baby!

You know who!

7-0 7-0 7-0

16. oktober 2011 01:31 | KBH Chargers | Valby | San Diego Chargers
2 indlæg | 0 emner | 11565 pick point
Jeg besluttede mig før sæsonen at følge michigan state, dog med den tror at de ikke var i nærheden af toppen i college football så er det en overraskelse at de er 6-1 ? - jeg er i hvert fald overraskede ;)

16. oktober 2011 11:09 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans

At Michigan State er 6-1 er ikke en overraskelse, for mig i hvert fald. Efter den sæson, de fyrede af i fjor, så er jeg faktisk lidt overrasket over de har tabt. Men hvis man ser på den kamp de tabte, så var det et fælles kollaps, a la det de leverede imod Alabama i Januar. Michigan State har en af de mest "sikre" quarterbacks i college, overhovedet! Kirk Cousins laver stort set aldrig fejl. Deruover har de Edwin Baker, LeVeon Bell og Larry Caper til at løbe bolden, det er nok den bedste RB trio i college. BJ Cunningham og Keyshwan Martin er små vævre typer, som nok skal skabe noget på egen hånd, hvilket Mark Dantonio udnytter til fulde. Forsvaret er fantastisk! "2 Tall" Gholston viser hvorfor han var et 5-star recruits, Jerel Worthy viser hvorfor han er en af de bedste DL's i college, de to CB's Adams og Dennard er IMO den bedste CB tandem i Big 10, Max Bullough viser han er en værdi arvtager af Greg Jones. Derudover har de en fænomenal defensive coordinator! Alt i alt har Michigan State, IMHO, et af de bedste hold i college!

17. oktober 2011 01:34 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 Boise State Broncos Det bliver til national championship bowl i år :*

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode