Billetter til Bowl kampe
Forum »  College football
Hvad mener du om dette emne

24. september 2011 22:32 | Boisestatebroncos | København N | Washington Redskins
318 indlæg | 11 emner | 10880 pick point
Jeg er i Florida i Januar, og skal se en NFL kamp, (enten Miami vs Jets eller Jaguars vs Colts)

Men samtidig ville jeg gerne se en Bowl kamp.
hvor kan man finde billetter.

Mulighederne er.

Orange Bowl (billigste billetter jeg har set er omkring 200 $)
Capital One Bowl.
Outback Bowl
Gator Bowl
Champs Sport Bowl.

(Og er der nogle der kan regne ud hvem der har mulighed for at spille i kampen.)
Har fundet svaret http://cfn.scout.com/2/557866.html

25. september 2011 19:47 | iaurdae | Tønder | St. Louis Rams
33 indlæg | 0 emner | 10420 pick point
 Stubhub er nok et godt bud.. derudover skal du helt selv gøre op med dit football hjerte hvad du helst vil se.. uden tvivl når det er Bowl kampe, kommer der meget stor kamp om billetterne, da jeg selv har været til et par stykker.. 

27. september 2011 15:03 | Amrosdk | Vejle | New England Patriots
67 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Som iaurdae skriver er Stubhub.com en rigtigt god hjemmeside at finde billetter på:

Orange Bowl: Billetter fra ca. 35  $
Capital One Bowl: Billetter fra ca. 85  $(De bliver måske billigere jo flere der kommer på markedet)  
Outback Bow:  Billetter fra ca. 120  $  
Gator Bowl:  Billetter fra ca. 68  $
Champs Sport Bowl: 
Billetter fra ca. 50  $

Håber det kunne hjælpe 

28. september 2011 10:28 | Nielshm | Roskilde | Cleveland Browns
20 indlæg | 5 emner | 23235 pick point
Forsøg at få dem som electronic tickets. Så kan printe dem ud hjemme og slipper for 50$ Fedex fragt. Hvis de overhovedet vil sende til DK. Har oplevet en del Stubhub billetter hvor de ikke vil sende udenlands.

28. september 2011 10:54 | Frederik Palle | Odense C | Pittsburgh Steelers
95 indlæg | 46 emner | 7920 pick point
Selvom man bestiller dem som electronic så kommer der et tillæg på 35 dollars oven i. Og man behøver jo ikke at få dem sendt til DK, man kan bare få dem sendt til sit hotel. Det har jeg ikke haft nogle problemer med.

Men ja electronic er stadig smarteste. Udvalget er bare ikke lige så stort.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode