|
29. juni 2011 08:56 | Peter Hviid | Odense SØ | San Diego Chargers
24 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
Hej derude..
Tror i at vi ser Stephen Rivers i NFL.
Han er stadig meget ung, og skal nok bruge lidt mere tid i college, inden han bliver "moden" nok til at prøve NFL.
Spørglsmålet er bare om han er god nok til NFL hvad siger i ?
|
|
29. juni 2011 10:04 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Lidt mere tid i college?! Han MÅ tidligst melde sig til 2014 draften.. Han var rangeret som den 19. og 56. bedste QB af henholdsvis Rivals og ESPN, det jeg har set med ham, der ligner han på nuværende tidspunkt ikke noget NFL prospect.. Men på den anden side, når man ikke har taget så meget som et snap i college, så er det klart man ikke ligner et NFL talent.
LSU har mange QBs, så han vil ikke få mange reps til træning. Han var den lavest rangeret QB af de tre de recruitede i 2011, derudover hentede de en anden højt rangeret QB i 2010. Til sidst hentede de Russell Shepard i 2009, som spiller både QB, RB og WR for dem.. Tror at LSU vil se om ikke Shepard kan blive deres QB efter 2011 sæsonen..
|
|
29. juni 2011 11:40 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
@Bløddyret - Hvorfor rykke en fantastisk receiver ind på QB pladsen?
Philip Rivers gamle high school coach, som også var Stephen Rivers daværende coach, Allen Creasy, sagde til ESPN i august sidste år, at Stephen Rivers var bedre og havde mere potientiale end Philip Rivers var i hans high school tid.
På nuværende tidspunkt vil det være umuligt at sige, om han er et future NFL draft pick. Jeg har endnu ikke set en kamp med ham, og jeg tvivler meget på om jeg kommer til det næste sæson, for som bløddyret siger, så har LSU ret mange QB som er potiential starters. Men jeg har da tillid til Allen Creasy og tror da på en større NFL karriere. Håber lidt på at Chargers kunne finde på, at drafte ham i 2014 eller 2015 draften, eftersom Philip Rivers er oppe i årene på det tidspunkt. Uanset om vi drafter ham eller ej, tvivler jeg på at vi kommer til at se dem begge i aktion mod hinanden.
|
|
29. juni 2011 13:07 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
|
|
Det er elementært min kære Watson (yup, har lige set Sherlock Holmes igen..)
Der er en grund til at LSU stædigt har holdt fast i Jordan Jefferson, de ved godt at langt de fleste gode college hold i historien har haft fantastisk atletiske QB's. Jeg tror Shepards atletiske evner, gør at de vil prøve at bruge ham på samme måde som Virginia Tech brugte Tyrod Taylor.
Man kan ikke bruge en tidligere coachs mening til noget som helst! Selvfølgelig skal han sige det, han vil jo godt have de store skoler henter hans spillere, så han får en bedre track record, og så vil mere atraktive jobs kigge hans vej. Phillip Rivers har klaret den til NFL, så han kan sagtens sige at er et større talent end ham, uden at træde Phillip over tæerne, fordi Phillip Rivers lige nu er en fantastisk NFL QB. Den slags snak, med at hype broderen/sønnen etc., af en (tidligere?)NFL spiller, sker rigtig tit, uden at spilleren lever op til den hype han fik.
Hvis Stephen Rivers viser sig at være Phillip Rivers kaliber, så skal jeg da gerne æde mine ord. Men pt. tror jeg ikke hans niveau er på højde med Phillips.
|
|
29. juni 2011 15:33 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Har han samme kasteform som Philip? (Bare nysgerrig)
|
|
29. juni 2011 19:28 | Peter Hviid | Odense SØ | San Diego Chargers
24 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
phillip rivers, blev spurt om netop det. Og han sagde at Stephen havde nogen lunde den samme kaste teknik.!
|
|
29. juni 2011 20:52 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
så må jeg bare sige, at det det ikke er et godt ting. Phillip Rivers, har en forfærdelig kasteteknik, der var store spørgsmålstegn sat ved den da han kom ind i ligaen.
|
|
29. juni 2011 21:46 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
|
|
Nu er der jo ufattelig mange high school QB's der har en helt igennem forfærdelig throwing motion og release. Stephen Rivers har ca. 4 år til at forbedre den, hvilket burde være nok..
|
|
29. juni 2011 22:53 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Men den motion virker jo for ham :) Selvom jeg er Raiders fan må jeg sige at han er uhyre præcis med den sidearm motion eller hvad fanden man kan kalde det :D
|
|
30. juni 2011 00:04 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Det kan godt være det virker. Men hans motion er stadig ikke god ;)
|
|
Du følger ingen debatemner.
|