Mest at bevise i 2011?
Forum »  College football
Hvad mener du om dette emne
8. maj 2011 14:38 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Hvilken spiller/hold tror i har mest at bevise næste år i college football?

Jeg ville sige at Kellen Moore og Boise State Broncos har noget at bevise næste år. De har spillet i en svag division i mange år, og siden Kellen Moore kom til, har de været fuldstændig dominerende. Men de har ike fået særlig meget credit får det bare fordi at de spiller i WAC.

Jeg mener at Kellen Moore er en af de aller bedste QB´s i college football i mange år (ihvertfald som pocket passer). Men som sagt får hann ik nok credit fordi at hann spiller i WAC.
Men Boise State flytter kommende år til en lidt stærkere division (MWC).

Hvis Boise spiller en lige så flot sæson i år, som de har gjort de sidste 2 år, så kan ingen tage noget credit fra dem!! Og nu de Kellen Moore har mist sine 2 bedste receivere (A.Pettis og T. Young) så ville de vise stor klasse og lederskap fra ham om hann kunne føre Boise State til en BCS Bowl

8. maj 2011 15:01 | AustinCollie | Randers C | Indianapolis Colts
188 indlæg | 5 emner | 0 pick point
 Auburn!

Er de noget uden Newton & Fairley? (Bynes, Fannin, Ziemba?)

8. maj 2011 16:35 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
@Akselberg
Boise flytter på ingen måde til nogen stærkere division! Ja, TCU er der, men i 2012 flytter de til "Big East" konferencen. Utah flytter allerede i år til Pac-10 (Pac-12?). I den konference de er i nu, møder de Nevada, Hawaii og Fresno State. I MWC vil de stærkeste hold være Wyoming, New Mexico og BYU. Derudover mener jeg Boise får den credit de har fortjent.

Personligt mener jeg selv, at Texas, Florida, USC, Michigan State, Auburn og Alabama har mest at bevise.

Texas er et af de største powehouses i college footballs historie. Deres historisk ringe sæson sidste år skal der laves om på, bl.a. med 5 nye coaches. Bryan Harsin (tidligere Boise State OC) har gjort underværker med angrebet, det samme kan siges om Manny Diaz (tidligere Mississippi State DC). Bennie Wylie har gjort det fantastisk i vægt lokalerne. Han er fantastisk!

Florida har været et af de bedste hold de sidste 15-20 år, og havde ligesom Texas ikke nogen god sæson sidste år. Derudover er det første år i Will Muschamp æraen. De skal bevise de hører til i top 5-10.

USC har siddet tungt på PAC-10, men Oregon overtog den konference. USC skal/vil tage den tilbage. Det kan meget vel være sidste år med Matt Barkley som QB, og jeg kan ikke se nogen på deres nutidige roster, som kan overtage på hans niveau.

Michigan State skal vise de ikke var et one-year-wonder. De mister nogle profiler på forsvaret, men deres løbeangreb er blandt de allerbedste i college football. Derudover har de Kirk Cousins som QB, hvilket er et plus!

Auburn skal (som AustinCollie siger) vise at de kan uden Newton, Fairley og Bynes. Personligt tror jeg ikke på dem, heller ikke selvom Gene Chizik er en fantastisk HC. Ville ikke undre mig, hvis de endte med at kæmpe med Miss St., Ole Miss, Kentucky og Vanderbilt om bundpladserne i SEC. Dog tror jeg de nok skal vinde over de nævnte hold.

Til sidst har jeg Alabama. Der er ikke noget college hold i hele USA, med bedre spillere end Alabama har. De skal vise at de nederlag de led, var uheld, og engangs forseelser. Jeg tror de ender med at spille i mesterskabskampen, grundet deres usandsynligt gode forsvar. AJ McCarron skal nok være en god erstatning for McElroy.

8. maj 2011 17:40 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
Jeg tror LSU får succes næste år!

Det kan godt være de er foruden Peterson, Sheppard og Nevis, men ellers så er Deres D# i takt. Og det ser godt ud. Dog er jeg lidt nervøs for offence. Uden TT, som kan have gode og dårlige dage, Stevan Ridley, som bliver den næste store RB in NFL(!), og Joseph Barksdale som gjorde kaste angrebet MEGET bedre. Til at trøste sig med har vi signet Stephen Rivers, Philip Rivers lille bror, som eftersigende skulle være bedre end Philip da han var Freshman, tvivler dog på om han kommer til at se grønsværgeren særlig meget. Glæder mig desuden også til at se hvordan Andy Lee har udviklet sig.

Ved godt det ikke har noget med emnet at gøre, jeg havde bare lige lyst til at skrive det!

8. maj 2011 17:44 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
Godt du skrev den sidste linje TT :D

Dog kan man ikke signe high school spillere (det er i hvert fald mega ulovligt!), men recruite dem :)
- bare lige så du ikke siger det, og bliver rettet af alle mulige :)

Men ang. LSU's succes, så tror jeg det bliver uhyre svært (at blive højt rangeret) i en konference med Alabama, Georgia og South Carolina.

Dog glæder jeg mig rigtig meget til at se om Brandon Taylor endelig tager skridtet, og bliver en af college footballs bedste safeties. Det samme gælder sophomore Tyrann Mathieu. Jeg tror den knægt bliver vild, jeg tror også Kevin Minter bliver en rigtig, rigtig god LB.

8. maj 2011 17:46 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
Hvad er forskellen?

http://sports.espn.go.com/ncaa/recruiting/football/columns/story?id=5454655

8. maj 2011 17:51 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
Forskellen er at, når man signer nogen får de som regel penge for det. Hvilket er det værste du kan gøre i college football, bare se Ohio State. De har fucked godt op i det!

Man recruite spillere ved at gøre et så godt indtryk på den givne spiller, men der er et regelsæt der skal følges. Altså der er visse ting man ikke må give spillerne, og visse tidspunkter man ikke må snakke med spillerne. Der findes så folk som Will Lyles som - ulovligt - har kontakt for enkelte skoler med store high school prospects, LSU og Lyles har snakket sammen ofte! Hvilket er skidt for LSU's image.

8. maj 2011 17:58 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
såå.. Som 1. årsspiller i NCAA bliver man ikke betalt første år?

8. maj 2011 18:01 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
College spillere bliver aldrig betalt. Hverken som freshman, sophomore, junior eller senior. De bliver bortvist fra skolen, og/eller får lange karantæner hvis de bliver betalt. Det var derfor North Carolina havde så mange karantæner sidste år.

8. maj 2011 18:08 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
Lidt mærkeligt at flere af spillerne så stadig har 30000 50000$ biler allegevil.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode