| 19 har deltaget i denne afstemning
Hvem vinder i år?
|
27. januar 2011 00:50 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
|
|
For de der skulle være interesseret vil jeg bare lige informere om at det er på lørdag kl 22 (GMT +1) der er kick off i dette års Senior Bowl, og at den bliver vist på NFL Network..
|
|
27. januar 2011 08:25 | SalmonDaddy31 | Vorbasse | Seattle Seahawks
83 indlæg | 8 emner | 0 pick point
|
|
Tak for info. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg at Senior Bowl og East/West shrine game er ret så ligegyldige..
|
|
27. januar 2011 11:16 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
|
|
Okay? Hvorfor så spilde tid på at kommentere mit indlæg?
|
|
27. januar 2011 12:49 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Jeg forstår ikke hvorfor UNC spillerne er på North holdet...
|
|
27. januar 2011 14:03 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Hvorfor synes du at de er ligegyldige Seattle 12th man?
Senior Bowl er stedet hvor spillere som man måske ikke troede rigtigt på har muligheden for at vise sig frem for alvor. Eksempler på det er Phil Taylor og Colin Kaepernick hvis stock er steget enormt meget bare i løbet af 3 træninger.
Selvfølgelig skal man ikke se kampen hvis man ikke følger draften etc, men følger du draften er det en must see kamp. Spiller du en kanonkamp kan du ryge højt oppe i forhold til hvor du lå før på draft boards og spiller du en skod kamp kan du ryge ned. Et eksempel på det er Locker i år som har været upræcis til træningen og nu falder og falder hos eksperterne i Usa (Jeg havde ham i anden runde inden Senior Bowl)..
|
|
27. januar 2011 14:32 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
@Seattles 12th man, Det er blandt de dummeste indlæg jeg længe har set her på firstdown.
Nu til sagen: For os der ved noget om college bold men heller ikke det store, så synes jeg at det er nogle rigtig fede kampe at se, da vi får et godt blik på de spillere der snart skal til NFL. Derudover kan jeg godt li at det er Mike Mayock der er med til at kommentere dem, da jeg synes han er den bedste at hører på i forbindelsen med NFL og NCAA
|
|
27. januar 2011 14:46 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Hvem glæder I jer til at se?
Personligt glæder jeg mig til at: Se om Titus Young kan overføre de gode takter fra træningen til kampen. Hvad Noel Devine's vægt kommer til at betyde, når kontakt er tilladt. Hvor god er Colin Kapernick blevet i løbet af denne uge? Se hvad Brandon Fusco kan imod "ordenlige" modstandere. Hvilket jeg i øvrigt skal se med mange OL propects. Se om man finder en plads til Jeremy Beal. Se Greg Jones. Glæder mig endnu mere til jeg finder ud af hvad hans vertical jump er. Derudover er der en del cornerbacks, og DT's som jeg virkelig glæder mig til at se, hvordan de klare sig imod de bedste seniors.
|
|
27. januar 2011 14:55 | bangsunei | Roskilde | Chicago Bears
306 indlæg | 10 emner | 0 pick point
|
|
@palme Jeg er rimelig sikker på at du kunne fylde en top 10af dummeste indlæg uden bsvær
|
|
27. januar 2011 15:34 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
@Bangsunei:Tror jeg næppe min gode mand (:
@Blørdyret, Jeg glæder mig mest til at se Von Miller, Greg Jones og Jeremy Kerley
|
|
27. januar 2011 15:42 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Har i øvrigt stemt south..
Her er de største grunde til at jeg har stemt south:
|
|
Du følger ingen debatemner.
|