Danske spillere i Amerika.
Forum »  College football
Hvad mener du om dette emne
16. januar 2011 17:31 | Pingo2650 | Hvidovre | Baltimore Ravens
23 indlæg | 7 emner | 0 pick point
Hej.
Jeg sad og tænkte på om det er nogen specielle spillere ovre i usa som spiller på enten college eller klare det godt i highschool.
Kender, shujaa - Kevin hvis han stadig spiller der, så så jeg en video hvor jeg så en fra towers har fåe scholarship. Er der andre?

16. januar 2011 17:48 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Der er nok nogle i high school som vi intet hører om, er ret sikker på, at der nogle stykker. Mener at en af mine gamle holdkammerater spiller derovre.

Kevin er vidst i Towers også, han er i al fald i DK. Shujaa er så vidt jeg ved kun track og walk-on for football, hvis han er der, men det er nok mere Lars, som kan fortælle dig det.

17. januar 2011 02:13 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Well, vi har nogle få derovre. 

Kevin Nartey var ham der havde mest talent, men grundet nogle papir ting fik han ikke lov til at fuldende sit college år, og dermed røg drømmen om NFL. Han spiller nu enten i DK eller Tyskland. Jeg kan ikke huske hvor han endte.

Vi har så Shujaa Benson Sundiata som går på University of Illinois. Shujaa er primært på deres atletik hold men skal den kommende sæson så vidt jeg ved begynde at spille på deres football hold. Enten som safety eller cornerback.

Vi har også en stor tackle i Robert King som spiller for Kimball Union Academy. De har leveret en NFL spiller igennem tiderne, så vi skal ikke ligefrem regne med noget den vej.

Angående high school spillere har jeg ingen idé, og det kan selvfølgelig også godt være at vi har andre college spillere end de to jeg lige nævnte. I såfald kender jeg ikke til dem.

17. januar 2011 22:08 | Pingo2650 | Hvidovre | Baltimore Ravens
23 indlæg | 7 emner | 0 pick point
Hvis jeg siger Thomas Thomsen fra et college i minnesota kan det passe?

19. januar 2011 01:14 | Kastearm | Roskilde | San Diego Chargers
372 indlæg | 35 emner | 0 pick point
 Der er mig til næste sæson ;)

19. januar 2011 01:50 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Det ved jeg ikke Pingo. Det kan skam godt passe :-)

Jamen held og lykke hvis du skal derover Kastearm ;) 

19. januar 2011 04:03 | Kastearm | Roskilde | San Diego Chargers
372 indlæg | 35 emner | 0 pick point
 Jamen tak for det :) Jeg vil så vidt muligt stadig være aktiv her på firstdown mens jeg er derovre

19. januar 2011 12:30 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 God tur :) Og held og lykke! College eller HS?

19. januar 2011 13:02 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
Kastearm udnyt det, hvis du kommer på junior varsity eller whatever, det er en enestående chance, jeg mener det hvis jeg var dig ville jeg  sove i Træningsrommet og på banen. 

19. januar 2011 13:07 | Blønd | Dragør | Green Bay Packers
31 indlæg | 1 emner | 26130 pick point
 Jeg spillede selv high school football for 3 år siden som, WR og kicker. Det blev dog ikke til så meget spilletid som, kicker en af de andre kickere kun var sophomore og jeg var senior på det tidspunkt så, træneren fortalte mig at de hellere ville satse på ham da han han 3 år tilbage a high school og jeg kun havde en enkelt sæson. Har dog senere blevet fortalt at kickerens forældre lagde utrolig mange penge i holdet og derfor han fik spilletid. 

Utrolig frustrende da jeg havde mere præcision og længde. Mine holdkammerater var også helt uforstående.. Mit rekordspark er et 70 yard field goal dog i medvind ;) 

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode