|
14. januar 2011 00:17 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Tråden er tiltænkt de spillere, som - måske mod forventning - ikke går i NFL's 2011 draft.
Andrew Luck var ellers et lock at #1 i dette års draft, men hans uddannelse og college-experience betød øjensynligt så meget for ham, at det ikke kunne lokke ham væk fra Stanford.
Justin Blackmon har nu også valgt at returnere til college ball næste år (ligesom Luck, også "bare" redshirt sophomore). Regnet som den 3. receiver på boardet efter AJ Green og Julio Jones i år. - Jeg synes det er en fremragende beslutning af Blackmon. Selvom han på baggrund af en fremragende(!) sæson var et første runde valg, så vil han med endnu en solid sæson hos OSU med stor sandsynlighed være den 1. receiver der bliver drafted i 2012-draften. OSU's QB, Brandon Weeden, fortsætter også hos Cowboys så der er basis for endnu en god sæson fra Blackmon.
Hvilke nævneværdige spillere bliver ellers i college? Og er det en klog beslutning?
|
|
14. januar 2011 02:35 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Hvis jeg var en underclassman var jeg også blevet, både for at få uddannelsen, men også med uvisheden om en sæson næste år. Så hellere vente, måske falde en runde og spille om et år end at blive draftet i foråret og ikke spille et helt år pga. lockout..
|
|
14. januar 2011 08:17 | SalmonDaddy31 | Vorbasse | Seattle Seahawks
83 indlæg | 8 emner | 0 pick point
|
|
Hvis synes det var en moden beslutning af Andrew Luck at tage året mere. Han er en Stanford gut, som gerne vil tage uddanelsen færdig og spille færdig med sin rekruteringsklasse. Om han så misser ud på én +40 million dollor kontrakt, er så en ofring man må tage.
|
|
14. januar 2011 11:26 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Man skal heller ikke glemme cornerbacken Janoris Jenkins. Han har, selvom han formentlig kunne være et top 15 pick i årets draft valgt at blive i college endnu et år.
Jeg har respekt for at folk ikke bare vælger pengene og i stedet fokuserer lidt på sin uddannelse.
|
|
14. januar 2011 18:13 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
For mig er nogen af de største spillere: Ryan Broyles: Lignede et 2. runde valg, valgte at blive i Oklahoma da de har store chancer for at komme i en BCS kamp. Michael Floyd: Slog for alvor sit navn fast i kampen mod Miami, og lignede der den tredje bedste reciever. Travis Lewis: Ligesom Broyles vender han tilbage til Oklahoma for at vinde mesterskabet. Jared Crick: Ikke noget chok, da han har chancen for at blive et 1. runde pick, men grundet Forston og Worthy bliver han nok ikke the number one DT.
|
|
14. januar 2011 19:06 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Havde ikke hørt om Floyds beslutning om at blive i Indiana hos Notre Dame. Ham havde jeg ellers glædet mig utrolig meget til at se i NFL. Sammen med Blackmon ligner de to, umiddelbart i hvert fald, (meget) høje picks i 2012.
Forstår til fulde Broyles' og Lewis' beslutning når de har chancen for at blive mestre næste år.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|