|
13. januar 2011 19:13 | Jemil | Nivå | Indianapolis Colts
10 indlæg | 1 emner | 0 pick point
|
|
Hej med jer. Jeg ved faktiskt absolut intet om college holdene og deres spillere, og det vil jeg gerne gøre noget ved. Man vil jo gerne se de spillere med stort potenciale udvikle sig, som jeg er overbevist om at nogle af jer har gjort igennem årene. Her er mit spørgsmål: Hvilke hold er de mest intressante at følge, og de mest talentfulde? Hvilke hold mener i har mange spillere der har potenciale til at spille i NFL? Selv elsker jeg at se et godt partnerskab mellem en QB og hans WR så det er også vigtigt.
Så, hvilke hold kan i anbefale at følge?
|
|
13. januar 2011 19:43 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Først og fremmest; Altid godt med flere college fans!
De mest interessante hold, kommer jo an på hvad for en type bold man er til, jeg er selv Defense fan, så Longhorns var et naturligt valg for mig. Hvis du godt kan lide et partnerskab med en QB og hans recievere, så går jeg ud fra at spread offenses er noget for dig.
De mest talentfulde hold er sværre at udvælge, man kan sige at de mest talentfulde hold er dem med de bedste recruiting klasser, men der vil altid være "busts" i blandt, og andre mindre profilerede spillere som lige pludselig bliver uhyggelig i college, f.eks. årets Heisman vinder Cam Newton.
Det er nok de store programs du skal have fat I, hvis du vil finde dem med mange NFL prospects.
Til sidst kan jeg da kun være lidt homer, og sige du skal følge Texas :P Men det er helt op til dig selv at vælge hold. Hvis jeg var dig, ville jeg være fan af college football til sæsonstart, og så se nogel kampe når sæsonen starter og så finde dit hold.. Hook 'Em Horns!
|
|
13. januar 2011 21:00 | Jemil | Nivå | Indianapolis Colts
10 indlæg | 1 emner | 0 pick point
|
|
Jeg takker for svaret! Ja, spreadoffences mð være navnet på den type fodbold jeg kan lide så. Er selv til offensiv fodbold, selvom defences også kan være være spændende. Dog lægger jeg klart mest mærke til de offensive spillere og kender ikke såå mange defence spillere, men det går jeg udfra er ganske normalt for en der ikke har fulgt med så længe.
Jeg tror bare, at jeg vil se nogle af holdenes kampe igennem og så får vi at se hvad jeg bedst kan lide. Sådan var det også med NFL, da jeg først kun kendte Brett Favre, men så opdagede man Colts og blev forelsket i Peyton Manning og Reggie Wayne 
Hvornår slutter denne collenge "sæson" og hvornår starter den næste?
Andre der har der vil dele deres tanker?
|
|
13. januar 2011 21:33 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
College sæsonen sluttede natten til tirsdag, med Auburn som nationale mestre. Sæsonen starter igen i september, lige før NFL sæsonen. Der er en del hold som kører spread offense, på stående fpd kan jeg nævne Texas Tech, Hawaii og Houston.
|
|
16. januar 2011 22:16 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
Jeg ved heller intet om College football, men er også meget interesseret! Så jeg har også nogle spørgsmål I måske kan hjælpe med? :)
Er der en side ligesom NFL.com? Hvilke sider er ellers gode med artikler, analyser, video (især video) osv.?
|
|
16. januar 2011 23:25 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
475 indlæg | 69 emner | 22975 pick point
|
|
Bleacher report er en side med det hele.
|
|
16. januar 2011 23:29 | Pingo2650 | Hvidovre | Baltimore Ravens
23 indlæg | 7 emner | 0 pick point
|
|
Så vidt jeg ved er der ikke de store sider udover youtube med highlights fra college kampe er ikke helt sikker. Btt - Personligt kan jeg godt lide Miami Hurricanes er spimpelthen vild med de spillere de har fået i Nfl og er sikker på Brandon Harris & Allen Baylor er nogen spillere der er nogen hold der vil få gavn af :P To andre hold jeg også kan lide er SMU & Auburn er vild med den store DT/NT Foley mener jeg han hedder fra auburn :D
|
|
16. januar 2011 23:34 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Altså ESPN har også en masse om college football - Det samme har Rotoworld.com
|
|
27. februar 2011 21:21 | RasmusL95 | Kastrup | New Orleans Saints
25 indlæg | 9 emner | 0 pick point
|