| 15 har deltaget i denne afstemning
Hvem vinder?
|
10. januar 2011 17:09 | Momentum | Gentofte | Indianapolis Colts
163 indlæg | 56 emner | 0 pick point
|
|
Efter en fanastisk weekend med god Football(på trods af et heartbreak loss til Colts)
Inat spilles den største kamp indenfor College, og et af de største kampe i Football overhovedet.
2011 BCS National Championsip Game: Auburn Tigers - Oregon Ducks
Det er 2 spillestile der minder meget om hinanden. Meget eksplosive Auburn er meget eksplosive med stjerne QB'en Cam Newton, mens Oregon har en fantastisk RB i LaMichael James. Det kan kun blive et Shootout!
Kampen spilles 2.30 dansk tid, og jeg vil anbefale alle(også dem der måske ikk følger College) til at se kampen, da der er nogle NFL prospect man skal holde øje med. Specielt Cam Newton, som man regner med blive draftet højt til draften i april.
Skal i se kampen? Hvem tror i vinder, og hvem håber i på? Hvilke spillere tror i kommer til at præstere?
|
|
10. januar 2011 17:11 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
CAMERON NEWTON !!! :D you gotta love him !
|
|
10. januar 2011 17:29 | Cardinals | Rønde | Arizona Cardinals
29 indlæg | 1 emner | 22730 pick point
|
|
Bliver den vist på dansk tv?
|
|
10. januar 2011 17:55 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
475 indlæg | 69 emner | 22975 pick point
|
|
Nej. Hvis du har espn på dit tv er den der. Ellers er der espn på nettet (køb) og ellers er der diverse steder i mindre god kvalitet (google det).
|
|
10. januar 2011 17:57 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
@Fitzgerald11 Nej, den blvier ikke vist på dansk TV. EDIT: Damn Mailand beat my with that! :P
Jeg tror kampens udfald afhænger af en enkelt spiller, og det er ikke Cam Newton, Nick Fairley eller LaMichael James, Oregons Darron Thomas. Ingen tvivl om at Fairley kommer til at destruere Oregons OL, og vil derfor lave en del TFL på James hvis de løber den traditionelt. Men hvis Chip Kelly får gang i nogle PA spil og option spil, så burde det gøre Oregons chancer større, de skal bare for alt i verden ikke løbe bolden igennem midten.
Hvis Oregons offense kan få bolden rundt om Fairley, samtidig med at deres forsvar (hovedsagligt Casey Matthews) får lukket nogenlunde ned for Newton, så vinder Oregon. Sker det ikke, og de konstant give Fairley chancen for at lave spil, og Newton bliver ustandselig, så vinder Auburn.
Det bliver i hvert fald en spændene kamp! :) Jeg tror på en Oregon sejr.
|
|
10. januar 2011 18:48 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Jeg skal uden tvivl også se kampen.
Jeg holder ikke med noget hold i kampen, men ser frem til at se hvordan kommende NFL spillere klarer sig under det pres som det er, at spille i BCS Nation Championship Game. Bliver interessant at se hvordan deres mentalitet er i kampen.
Det bliver bestemt en fed kamp.
|
|
10. januar 2011 19:16 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
Jeg skal også se kampen og holder med Oregon. LaMichael James - Gotta love him :D
Læg btw mærke til Cam Newton på opening drive, han er 19/19 for 300 yards og 3 TDs.
|
|
10. januar 2011 20:20 | RasmusN | Hjørring | Chicago Bears
33 indlæg | 3 emner | 27595 pick point
|
|
Must see TV! - USA's to bedste college hold møder hinanden - mange kommende NFL spillere i spil. Så det bliver bestemt en fed kamp at se.
|
|
10. januar 2011 21:27 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Rasmus er gået i college-mode! Det var vel også bare et spørgsmål om tid inden the influence got to you - Awesome 
Nå ja, jeg skal da også se den.
|
|
10. januar 2011 22:14 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
@Mikkel
Den kommer måske lidt sent, men sådan er det jo (;
|
|
Du følger ingen debatemner.