| 9 har deltaget i denne afstemning
Hvem ville i vælge?
|
8. januar 2011 15:15 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Hvilken af disse tre Runningbacks ville i helst have? Lad os sige at de er ligeså dominerende i NFL, som de pt. er High School, selvom det er urealistisk, men lad os lade som om.. Så hvilken af disse tre RBs ville i helst have til "jeres" NFL hold?
Isaiah Crowell, 5´11/6´0, 210 lbs, og en 40-yard tid på ca. 4.5. http://www.youtube.com/watch?v=tWRcM_d2qWE
Malcolm Brown, 6´0/6´1, 220 lbs, og en 40 yard tid på ca. 4.5 http://www.youtube.com/watch?v=5TFe68uBDXU
Aaron Green, 5´11, 180 lbs, og en en 40 yard tid på ca. 4.4 http://www.youtube.com/watch?v=eOBcb6YyR2o
|
|
8. januar 2011 15:41 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
Malcolm Brown eller Aaron Green. Hælder nok mest til Brown, da han er den type RB, jeg bedst kan lide.
Kommer de i College næste år?
|
|
8. januar 2011 15:45 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
|
|
Jep.
Texas var ved at få både Green og Brown, men Green valgte Nebraska i stedet (hvilket jeg selv er glad for, da det åbner op for Jonathan Gray til Texas i 2012!). Så Brown er på vej til Texas, Green til Nebraska og Crowell har ikke besluttet sig endnu, men jeg tror han ender i Alabama eller bliver in-state og tager til Georgia.
|
|
8. januar 2011 15:48 | bangsunei | Roskilde | Chicago Bears
306 indlæg | 10 emner | 0 pick point
|
|
Helt Klart Brown, han vejer mest og har 40 yard på næste samme tid.
|
|
8. januar 2011 15:49 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Personligt ville jeg helst have Malcolm Brown. Der er en der har kommenteret "the Next Earl Campbell", det er dog lige høje nok ord, men han minder meget om en Michael Turner, han er bare større. Fysisk og hurtigt, med gode moves og så at han trucker en masse folk er jo bare fedt :)
Dernæst synes jeg Aaron Green også var imponerende. Dog ikke så fysisk som Brown. Han havde nok mere syge moves og fandt nogle huller på plays hvor hullet var lukket ned :p
Isaiah Crowell er da også imponerende. Men i hvertfald på det bånd, lignede det mere bad defense og dårlig tackling, som hans fart så kunne udnytte. Jeg kan sagtens være galt på den, men fik bare indtrykket at han var den der brugte mindst moves og søgte mindst kontakt..
1. Malcolm Brown 2. Aaron Green 3. Isaiah Crowell
^ Det er min "ranking" over hvem jeg, personligt, ville have..
|
|
8. januar 2011 16:18 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
|
|
Helt enig med dig Jermely! Men det sjove er faktisk at ESPN har Crowell som the number 1 runningback in the nation! Hvor Brown så er 2# og Green 3#. Jeg har set en del af Green og Brown´s kampe i år, og jeg har set en med Crowell (godt nok Under Armour All American kampen, men alligevel) hvor han ikke rigtig lavede noget som helst godt..
Dog vil jeg ikke sammenligne Brown med Turner, men mere Adrian Peterson. Da AP vel "bare" er en større udgave af Turner, hvilket Brown også er :)
I øvrigt så kan jeg lige fortælle en lille ting om Jonathan Gray som jeg nævnte tidligere. For 2-3 uger siden læste jeg et sted, at han har 57(!!) TDs i denne sæson :O, ham og Barry Sanders jr. bliver nok nogle af de mest interessante RBs i 2012 klassen :)
|
|
8. januar 2011 16:23 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Ja okay. Tænkte ikke lige på AP.. :) Nok meget rigtigt. Men det er også en høj sammenligning, eller en der er svær at leve op til :)
|
|
Du følger ingen debatemner.
|