Franchise QB potentiale
Forum »  College football
Hvad mener du om dette emne
 | 28 har deltaget i denne afstemning
Hvem er den bedste QB i NFL om 10 år?
 12
13. december 2010 23:54 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point

Hvilke college football QB´s, tror i har potentialle til at blive en franchise QB?
Det er jo sådan, at mange spillere som er gode i College, ik bliver gode i NFL fx Tim Tebow og Troy Smith.

Jeg tager 5 QB´s ind i samtaleemnet: Kellen Moore, Jake Locker, Ryan Mallet, Cam Newton, Matt Barkley. Hvilke af disse dem QB´s syntes i har potentialle til at blive franchise QB´s?

Lad mig lige definere en franchise QB. Det er en spiller, som leder sit franchise(hold). Efter min mening, er der 10 nuværende franchise QB´s i NFL: Brady, Brees, Peyton Manning, Rivers, Big Ben, Eli Manning, Romo og McNabb.

13. december 2010 23:59 | izzevaL | Mesters Vig | Atlanta Falcons
137 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Dumpede du i matematik?
Kitna er franchise. Ikke Romo.

14. december 2010 00:04 | SalmonDaddy31 | Vorbasse | Seattle Seahawks
83 indlæg | 8 emner | 0 pick point
haha.. episk profilbillede

14. december 2010 00:20 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
jeg skal ikke diskutere om hvem er franchise QB i nfl, men om hvem bliver :D

men jo romo er stadigvæk en franchise QB, hann er overvurderet. Men hann leder stadigvæk det Cowboys hold...
men hvorfor er mit profilbillede episkt?

14. december 2010 01:15 | Jonas Sand | Nørresundby | Green Bay Packers
39 indlæg | 0 emner | 22825 pick point
Aaron Rodgers?

14. december 2010 01:16 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Spiller jo så ikke i College

14. december 2010 01:19 | Jonas Sand | Nørresundby | Green Bay Packers
39 indlæg | 0 emner | 22825 pick point
Er jeg godt klar over, men han bør være med på listen som han skriver over franchise'

14. december 2010 15:41 | Don-A | Rødovre | Philadelphia Eagles
459 indlæg | 67 emner | 0 pick point
Er det ikke tidligt at konkludere Tim Tebows NFL karriere? De få gange han er kommet ind, har han egentlig gjort det ok, og været effektiv når de er tæt på endzonen og skal få de sidste yards.

15. december 2010 03:29 | Skinken | Charlottenlund | St. Louis Rams
728 indlæg | 1 emner | 10365 pick point
Nu handler tråden ikke om top 10 (selvom der mangler folk som f.eks Rodgers og Ryan - og Eli hører ikke til i top 10)

Den handler om de fem QBs der er nævnt. Cam Newton er sammen med Tim Tebow de største spørgsmålstegn på QB.positionen de sidste 10 år. Den kan gå begge veje... tror chancen for at Cam slår igennem er en smule større end for at Tebow gør...udelukkende fordi han er mere eksplosiv runner.

Ryan Mallett bliver mit valg, han har en kanonarm, og har skåret drastisk ned på fejlene de sidste år. Jeg tror han kan blive en franchise QB - og jeg vil ikke blive overrasket hvis han ryger til Cardinals i 1. runde

15. december 2010 04:30 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
@ Skinken

Synes bestemt også at Kellen Moore er en franchise QB, han er måske ikke den største gun slinger, men han er tilgængel mere accurate end Mallet.

Har stemt Mallet i afstemningen, men jeg tror næsten, jeg ændre mening og siger Kellen Moore.

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode