Draft packge til Madden
Forum »  Madden NFL
Hvad mener du om dette emne

17. januar 2012 17:39 | Christopher | Vadum | New Orleans Saints
63 indlæg | 4 emner | 20840 pick point
nu har jeg siddet i et stykke tid med at prøve at hente den virkelige draft package til Madden men kan ikke få det gjort har gjort det via dette link  http://www.operationsports.com/forums/madden-nfl-football-rosters

er der nogen der har prøvet det før og har nogen ide om hvad jeg gøre forkert?

17. januar 2012 19:35 | ravens92 | Roskilde | Baltimore Ravens
50 indlæg | 0 emner | 26180 pick point
Tror desværre ikke at det virker. Har selv lige forsøgt mig frem, og kan heller ikke lige finde ud af det, selvom at jeg følger diverse guides til hvordan man skal få det til at virke. Tror at problemet er, at filen kun understøtter US (NTSC) versionen af madden 12, og at vi derfor ikke kan spille det :/ 
Har prøvet at søge efter en Europæisk version (PAL), men kan ikke finde noget desværre.
Sig endelig til, hvis du finder ud af hvordan man gør, eller hvis du finder en der virker til den Europæiske version af spillet :)

17. januar 2012 21:39 | juiceminister | Nyborg | New England Patriots
55 indlæg | 6 emner | 24785 pick point
 Følger lige med her, det er satme trist at spille med random spillere.

18. januar 2012 23:55 | Frederik Palle | Odense C | Pittsburgh Steelers
95 indlæg | 46 emner | 7920 pick point
Jeg spiller med rigtige spillere fra draften, men det kræver, at man har NCAA spillet af samme årgang

18. januar 2012 23:58 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Kræver det ikke også at begge spil er fra USA af Frederik? Det har i hvert fald ikke lykkes mig at overføre spillere fra et NCAA spil købt i USA til det Madden spil købt i DK.

19. januar 2012 00:01 | Frederik Palle | Odense C | Pittsburgh Steelers
95 indlæg | 46 emner | 7920 pick point
Jo nu hvor du siger det :-) Både mit Madden 11 og NCAA 11 er købt i USA. Tænkte jeg slet ikke over..

19. januar 2012 00:02 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Tænkte jeg nok ;) Også derfor jeg vil opfordre alle at købe Madden fra USA af næste år. Så er der lidt flere muligheder :-)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode