to ting..
Forum »  Madden NFL
Hvad mener du om dette emne

7. november 2011 19:27 | Msh | Aalborg | Dallas Cowboys
1 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Så fik jeg også Madden 12.. (Bedre sent end aldrig ;))

Har dog lige to ting.

1. Er det bare mig eller er interceptions til tider totalt random? Nogle gange kan man kaste en bold som ligger lige i hænderne på modstanderens defence hvor de ikke intercepter, og andre gange kan man kaste helt umulige bolde, som de så på en eller anden måde får interceptet.. Det samme gør sig for øvrigt gældende når man selv spiller defence.

2. Online ligaer.. Hvad findes der er danske? Og er det for sent at hoppe med ombord? De følger vel den "rigtige" NFL Liga med hensyn til ugerne eller hvordan?  

7. november 2011 21:17 | stevie | Hjørring | Green Bay Packers
239 indlæg | 8 emner | 27120 pick point
 Mht. INT's, så er det sgu lidt random, sidder da tit og tænker på hvorfor fanden han ik tog det pick i stedet for at batte den væk, det ville ikke være risikabelt og den kom lige til ham. Kunne nu nok lave mere realistisk.

8. november 2011 23:05 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
hvis defence greb den hver gang den lå til et nemt catch ville QB's kaste 10 ints per kamp jo.. PS: hvis man har skills og er god til at komme i position samt user catching så griber man altså langt de fleste bolden der kommer til en (som defence) især hvis der er DB's

8. november 2011 23:07 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 mht til online liga så den her, søg på facebook:  VFK League eller  VFK League (Madden 12 Fran. Online PS3) .. Den er super fed. er selv med, og vi har vidst kun 5-6 ledige hold.. vi kører via noget der hedder my league manager så vi har salery cap osv. med og spillerne har deres originale kontrakter! 

ansøg om medlemskab og skrive hvilket hold du vil på.. så blir du budt velkommen af jeg ved ikke hvor mange

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode