Online Franchise ( PS3 )
Forum »  Madden NFL
Hvad mener du om dette emne

27. oktober 2011 16:43 | Vikingur | København S | Minnesota Vikings
8 indlæg | 2 emner | 0 pick point
 Vil gerne lave en online franchise i Madden 12 med Fantasy Draft, 7 minutters kampe og All-Pro niveau. Så bare skriv i denne debat hvis i også vil være med 

27. oktober 2011 16:57 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Der er i forvejen 2 franchises der har deltagere fra firstdown.. tænkte om det så ik var en idé at få dem fyldt nogenlunde op før vi begynder på flere.. Der er 21 users i min. og alle er self. fra DK .. vi er i uge 7 i første sæson. Vi bruger et system der hedder myleaguemanager så vi har de originale kontrakter og cap sallery med.. dvs. at et hold ikke bare kan signe alle de vil, som man jo normalt ville kunne.. det gør det hele meget realistisk..

PS. kan se du er 12 år, og det er ik for at være nedladende på nogenmåde. men det vil blive en stor udfordring hvis du som 12-årig skal drive en liga. tro mig! Der er users på op til 40'ene ca. lidt mindre måske, i den liga jeg spiller

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode