Madden 12 Pre-release - first impression
Forum »  Madden NFL
Hvad mener du om dette emne

28. august 2011 23:12 | ManningCOLTS | Roslev | Indianapolis Colts
209 indlæg | 13 emner | 0 pick point
De fleste har siden i dag kl 13 dansk tid kunnet downloade Madden 12 Pre-release via EA Season Ticket der, i det mindste, er tilgængelig via XBOX 360. Om det samme er tilfældet med PS 3, må andre svare på.

Anyway, jeg har sat i spænding og ventet på at kl blev 13 og jeg kunne begynde download af Madden 12 og har spillet den i 4-5 timer idag inden at hverdagen igen banker på døren og Madden 12 må lægges til side for nu.

Jeg vil sige med det samme; Jeg er skuffet!
  • Som EA Sport selv nævner er den største nye tilføjelse til Madden i år, den omkring Dynamic Player Performance, der gør at ens spillers evner og selvsikkerhed svinger i takt med hans performance in-game. Dette er da også den tilføjelse der har fået mest indflyselse på mit spil, for det har faktisk en betydning for spillet og det er en god indflydelse!. Thumbs Up!
  • Udover det, så nævner EA deres nye team specifikke præsentationer. Og.... selvom de er ganske pæne, så vil de fleste af os allerede efter første kamp, være mere end almindelig ligeglad med de ting...vi skal bare ind og fuldstændig krølle Patriots!....eller hvem man nu skal møde.
  • A.I. er faktisk blevet en lille bitte tiny small og næsten ikke mærkbar bedre end Madden 11.
  • Det nye collision-system...ja...det ser da godt ud og er med til at skabe en mere realistisk Madden, men igen ikke noget der har den store, hvis noget, indflydelse på spillet.
  • Kommentatorene er stadig røv syge, som i de tidligere versioner.
  • Expandet rooster & Cut days; to ret ligegyldige tilføjelser, der dog er med til at gøre Madden mere omfattende, men samtidig bare er med til at forlænge tiden væk fra selve banen. Ikke noget jeg jubler over, men måske andre vil være vilde med de to tilføjelser, hvem ved?
  • Scouting system. Ikke bedre end i Madden 11, dog lidt anderledes.
  • Hot and cold streak. Har, efter min mening, ingen mærkbar indflydelse på spillet, hvilket man ellers skulle tro.
  • Free agent bidding system. What?... skulle det være bedre end tidligere?  

Som Gamespot nævner i deres review ( http://www.gamespot.com/xbox360/sports/madden-nfl-12/review.html ) så er der ikke meget nyt at hente og slet ikke noget der har nogen reel betydning for ret meget. Så hvis man allerede ejer Madden 11, så er der ikke den store grund til at købe Madden 12.

28. august 2011 23:49 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 madden 12 er 10 gange bedre end 11 og jeg kan simpelthen ikke se hvordan du kan være uenig.. collision system er ikke 100% godt men det der er i 11'eren er på en skala fra 1-10 på omkring 2-3 stykker..  12'eren er det på omkring de 8.. fatter ik hvordan du ikke kan se det.. Det har stor indflydelse på spillet da blocking er blevet 1000 gange mere realistisk, samt løbespillet er blevet bedre og mere realistisk..

er 120% sikker på at madden 12 blir pengene værd! alle jeg har snakket og skrevet med der har prøvet demoen er enig, og exhibition delen i demoen er ik anderledes end det virkelig gameplay i det fulde spil, så jeg ved hvad jeg taler om..

Til folk der tvivler så er madden 12 en langt federe oplevelse end madden 11.. TRO mig!!

29. august 2011 00:19 | ManningCOLTS | Roslev | Indianapolis Colts
Du skal være velkommen til din mening, men jeg forbeholder mig retten til at være enig med Gamespot og IGN.

http://xbox360.ign.com/articles/119/1190752p2.html
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/madden-nfl-12/review.html

29. august 2011 10:31 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
475 indlæg | 69 emner | 22975 pick point
Nu hentede jeg demo fra US uden kommentatore og kan se at du skrive at kommentatorerne er død syge. Hvem speaker denne gang?

29. august 2011 14:04 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 det er de samme kommentatorer skulle jeg mene, men de ville vidst lave det om næste år.. tror dog at der er blevet tilføjet noget til kommentatorene, hvor de snakker om sidste sæson..

29. august 2011 14:38 | mailand | Bagsværd | Arizona Cardinals
475 indlæg | 69 emner | 22975 pick point
Men det var nu mere om der var kommentatore på demoen (den fra eu)? Hvordan kan man ellers udtale sig om det?

29. august 2011 15:32 | ManningCOLTS | Roslev | Indianapolis Colts
Der er en smule nyt og det er de samme som sidste år. Men de blir hurtigt trættende at høre på, da frekvensen af de samme udtalelser er meget korte. Hver gang man starter en ny kamp, så kommenterer de f.eks. at "det altid er svært for udehold og specielt i sådan et fjendtlig miljø og at man som hold blir nødt til at finde sin egen rytme og fokusere på det"

Noget positivt omkring Madden 12 er Superstar Mode. Vi kender det, så det er ikke nyt, men det er fuldstændig blevet bygget om og er meget bedre end tidligere.

Forstå mig ret, spillet er stadig godt og har man ikke Madden 11, så køb endelig Madden 12. Men for mig, er der kun det omkring SuperStar Mode og Dynamic Player Performance der skulle få mig til at smide ca. 450kr for spillet.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode