|
23. august 2011 00:54 | Aarup | Århus C | New England Patriots
146 indlæg | 3 emner | 5210 pick point
|
|
Så, jeg tog mig fornyligt sammen og købte Madden 11 som en warm up til at 12'eren udkommer og har i den forbindelse et par ting jeg lige ville høre veteranerne om.
1) Efter at have spillet mig igennem den første sæson kom jeg til en screen, hvor jeg skulle ansætte staff, vælge sponsorer og opgradere mit stadion. Er der nogle af de ting, som overhovedet har indflydelse på det videre spil? Synes ikke umiddelbart jeg har kunnet lure, hvad der var af fordele ved dem. 2) Er der nogen, som ligger inde med tips til kick-/punt returns og generelt til at løbe bolden? Da jeg er lidt en achievementnørd har jeg forsøgt at lave både "break an 80-yd run" og at returne 2 kicks til TD's, men med kicks kan jeg overhovedet ikke komme ud over 40'eren og i mit running game kommer jeg sjældent længere end 14-15 yards. 3) Nogen tips til draften efter 2. sæson? Fandt A-potential RB og FB i henholdsvis 3. og 4. runde efter 1. sæson, men alt andet jeg faldt over var noget ral.
Sorry for wall of text & på forhånd tak!
Ps. kan det godt passe at man får helt urealistiske stats? Ty Warren, min left 3-4 end, endte første sæson med 32 sacks og det var ikke engang ham jeg spillede med.
|
|
23. august 2011 09:54 | Pingouin | Brabrand | New England Patriots
383 indlæg | 23 emner | 15970 pick point
|
|
Nu vil jeg nødigt skulle ud og kalde mig selv veteran eller blot en der kan finde ud af det. Men kan da i hvert fald prøve at give dig svar på noget af det.
1) Angående staff, så tvivler jeg på at det kan have den store betydning som sådan. Eneste jeg lige ville kunne se det skulle have, var at det ser lidt pænere ud, at have en kendt coach end en der knap eksistere andet end oppe i hovedet på en udvikler. Sponsorer er jo altid en god ting, og vil vel også forhindre dig i at gå konkurs til sidst. Dog tror jeg hovedsageligt det er for det visuelle og for at prøve at gøre det mere realistisk. Hvad angår stadium kan jeg kun, udfra tidligere erfaringer fraråde at pille for meget ved det. Prøvede det én gang for nogle år siden og der endte mit hold i kæmpe underskud, så måtte ganske enkelt ikke spille nogen kampe - dumt valg af mig.
2) Kick- og puntreturns aner jeg knap nok noget om i det spil. Plejer bare at løbe lige ind i mængden af spillere, da jeg spiller langt bedre offense og defense end special teams. Så der må jeg være dig svar skyldig. Når det kommer til løbet, vil jeg, hvis du ikke allerede gør det, prøver at finde det hul dine blockers skaber foran dig. Men 14-15 yards på et run er nu stadig ganske pænt 
3) Når de er i draften og skal vælge spillere, vil du kunne se en lille fem-sekskantet box. Heri vil der være nogle indikatorer på, hvor god spilleren er i de pågældende forcer en på hans position bør have. Jo længere ud de går, jo bedre. Dog er det ikke altid de fungere helt optimalt da jeg da også tit har fået F-potential spillere på den måde.
Til det sidste: Ja!
|
|
23. august 2011 15:18 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
I return spillet er spin movet det der virker bedst for mig. Tror jeg havde 15-20 KR TDs sidste sæson med Jacoby Ford på All-Madden..
Mit trick er: løb lige ud (ind mod midten), se så hvilken side der er flest modstandere og hvor du har de bedste blokeringer. Begynd så at løbe til den side. Hvis der er en gut der nærmer sig, så vent til han er lidt tæt på, og så brug spin movet.. Bare forsøg dig frem, men sådan gør jeg :)
Mht. run game, så brug Auto-Sprint, så er der mere tid til at koncentrere sig om de andre knapper og at se dine blocks.. Derudover skal du ligesom vælge runplays der passer til din RB.. Er han under 90 i speed, så er outside running (stretches, sweeps, pitches etc.) nok ikke det bedste :P
|
|
23. august 2011 16:28 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
Slå Autosprint og strife fra og lad være med at lave unødvendige moves.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|